Gezocht: tienermoeders en onbedoeld of ongewenst zwangere tienermeisjes.

Hoi meiden,


Allereerst zal ik me voorstellen… ik ben Sietske Edenburg, 23 jaar oud en vierdejaars student Maatschappelijk Werk en Dienstverlening aan Hogeschool INHOLLAND te Rotterdam.
Op dit moment ben ik mijn opleiding aan het afronden door het schrijven van een scriptie over ongewenste tienerzwangerschappen. Voor deze scriptie ben ik op zoek naar meiden welke een vragenlijst willen invullen en die in de leeftijd van 15 t/m 19 jaar moeder zijn geworden en / of onbedoeld / ongewenst zwanger zijn geraakt. Het maakt niet uit of je nu zwanger bent of net moeder bent geworden, of dat je een aantal jaren geleden in deze situatie zat. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Naar je gevoelens die je zwangerschap heeft veroorzaakt, de eventuele problemen naar aanleiding van je zwangerschap, de keuzes die je hebt moeten maken tijdens de zwangerschap en de reacties en steun en hulp die je kreeg van familie, vrienden en eventuele professionele organisaties.
Je kunt me bereiken via het forum op deze internetsite, of via mijn e-mail adres: sietske_edenburg@hotmail.com.
Alvast bedankt voor je reactie!


Groetjes Sietske Edenburg

 


quote: Sietske Edenburg reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2005 23:27:16'));

De vragenlijst is nu ook geheel anoniem in te vullen op via de volgende internetlink http://vragen.casgroot.nl/






Ik ben op mijn 18de moeder geworden van mijn oudste zoontje dus ik heb de vragenlijst voor je ingevuld

 
Terug
Bovenaan