Gezocht: Tips&tricks bij groeipijn

<p>Hallo allemaal,</p><p>Sinds meerdere dagen geeft onze zoon (4jr) aan dat hij last heeft van zijn knieën. Meneer is al vrij groot voor zijn leeftijd en ik merk ook aan zijn kleding dat hij weer lekker aan het groeien is nu. Ik denk daarom dat de pijn die hij aangeeft groeipijn is. Nu is mijn vraag of iemand wellicht wat tips&tricks heeft om de pijn wat te verzachten (ipv de normale pijnstillers). Net werd hij ook weer huilend wakker en geeft dan als oorzaak weer aan dat de knieën pijn doen. Vind hem zo sneu voor hem..</p><p>Alle tips zijn welkom!</p>
 
Mijn zusje had altijd groeipijn bij haar enkels. Mijn moeder knoopte er dan een zakdoek omheen. Mijn zusje vond dat de pijn verlichten. Dus misschien zo’n kous eroverheen die je ook na een sportblessure gebruikt? Of anders een zwachtel?
 
Sneu is dat hè! Mijn dochter heeft er vaak last van snachts. Ik smeer er van die verwarmende creme of massage olie op en dan flink aaien/masseren. Succes!
 
Ik heb daar zelf heel veel last van gehad. Kan me de pijn ook nog goed herinneren.

Wat bij mij goed hielp was warmte. Dus lekker in bad. Warme doeken erom of zo'n pittenzak.
 
Terug
Bovenaan