Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Heeft iemand de tip voor baby kledinghangertjes? Ik zag ze bij de Hema maar die zijn ‘recht’ en ik zoek ze gebogen. Je krijgt anders naar mijn idee puntjes in de hoeken van je kleding te zien..</p><p> </p><p>iemand tips?))</p>
Bovenstaande hangers ken ik inderdaad ook, maar deze zijn dus allemaal het rechte model! Ik ben dus benieuwd of iemand de tip heeft voor een gebogen model, net als wij volwassenen hebben. Met het rechte model krijg je bij dunne kleertjes de hoekjes op de schouders (afdruk).
[quote quote=10174723]Bovenstaande hangers ken ik inderdaad ook, maar deze zijn dus allemaal het rechte model! Ik ben dus benieuwd of iemand de tip heeft voor een gebogen model, net als wij volwassenen hebben. Met het rechte model krijg je bij dunne kleertjes de hoekjes op de schouders (afdruk).[/quote]
Ikea!