Gezocht: zwangere om op te volgen

Dag allemaal,

Voor mijn opleiding verloskunde heb ik de opdracht gekregen om een totale zwangerschap op te volgen. Ik kom uit Nederland (Ellewoutsdijk, Zeeland)  maar  studeer in Antwerpen (en zit daar ook op kamers). Ik heb echter nog niet het geluk gehad om in mijn omgeving een zwangere aan te treffen. Daarom is mijn vraag; is er misschien een zwangere (of een zwanger koppel natuurlijk), tot ongeveer 12 weken, liefst in de provincie  Zeeland of Brabant,  die het leuk zou(den) vinden om zich door mij mee te laten opvolgen tijdens haar/hun zwangerschap, bevalling en kraambed?

Het is de bedoeling dat ik mee zal gaan naar de consultaties van de vroedvrouw/gynaecoloog en kijken wat deze doet. Wanneer je moet bevallen zal ik erbij zijn om de arbeid en bevalling op te volgen en hierbij je hierbij te steunen. (Indien ik aanwezig kan zijn; wanneer er examens zijn moeten we deze voorrang geven).

De bedoeling van deze opdracht is om een beeld te krijgen van wat er zich afspeeld tijdens de zwangerschap. Wie zou het leuk vinden om mij te laten delen in de geweldige ervaring van het zwanger zijn? Ik zou het heel erg leuk vinden en zo leer ik heel veel bij!

Als het je iets lijkt, stuur me dan alstublieft een mailtje: ell_pino@hotmail.com

Alvast ontzettend bedankt en hopelijk tot snel!

Antoinette de Schipper, student vroedkunde KDG, Antwerpen

Terug
Bovenaan