Gezocht zwangeren die een enquete willen invullen!

Hallo dames,

Allereerst wil ik jullie allemaal feliciteren met het hartelijke feit dat jullie zwanger zijn! Zwanger zijn is vast een spannende periode.

Ik plaats dit bericht voor een schoolopdracht.Wij zijn een groep 2e jaars Voeding en Dietetiek studenten. Wij zijn nu bezig met een periode op school om een nieuw product te bedenken voor zwangeren. (het is wel fictief, het komt niet daadwerkelijk in de winkels te liggen). Ons idee wat we tot nu toe hebben is om foliumzuur aan een zuivelproduct toe te voegen aangezien zwangeren (4 weken voor de zwangerschap) en de eerste 8 weken van de zwangerschap een verhoogde foliumzuurbehoefte hebben. Wij hebben een enquete opgesteld om er zo achter te komen wat de behoeftes van zwangeren zijn. Zoals jullie al verwachten kunnen we die informatie niet op internet vinden maar moeten we de enquetes daadwerkelijk afnemen bij zwangeren!
Het gaat om een paar simpele vragen. We moeten er bijvoorbeeld achterkomen wat voor product het meest aanspreekt.

Wij willen jullie/u zo vriendelijk willen vragen om mee te doen aan ons onderzoek om de enquete in te vullen. Diegenen die interesse hebben kunnen een mail naar mijn emailadres sturen zodat ik daarna de enquete per mail in kan vullen. Natuurlijk kunnen jullie ook op dit onderwerp reageren met jullie emailadres zodat ik hem dan toe kan sturen! Het zou fijn zijn als we begin volgende week de resultaten van de enquete hebben. Wanneer er interesse is, kan ik het gehele rapport (dus de gehele schoolopdracht) naar je toe sturen per mail!

Ik hoop op veel geinteresseerden!

Rilana van der Lande
Anika Kreilkamp
Marlies Sonneveld
Lisa Mulder
Susan van Cruchten (svcruchten@hotmail.com)

Terug
Bovenaan