gezocht

Voor mijn zoontje heb ik een baby album, waar je, een jaar lang, per week iets in schrijft. Nu is het boekje bijna vol, want hij is morgen jarig. Er is echter alweer een nieuw kindje op komst en die zou ik graag het zelfde boekje willen schenken later. Het heet Baby Album week voor week en is uitgegeven door Unieboek. Ik heb het boekje gekregen via via. misschien heb jij het thuis liggen en doe je er niets mee. Ik neem het graag van je over!
 
Daar ben ik weer.
Ik kon het niet te laten om even snel op marktplaats te snuffelen voor je en denk dat ik iets heb gevonden. Er staat een adv. met foto. ASls je het de moeite vind, laat me dan even je mailadres weten en dan kan ik de advertentie doorsturen.
Ik hoor het wel.

Ank
 
hallo allemaal, bedankt voor de reacties. Het verbaasd me Ank, dat jij er één gevonden had op marktplaats, want dat is de eerste site waar wij onze waren zoeken, maar misschien niet goed genoeg gezocht. Inmiddels hebben we het boek gevonden in belgïe (!), maar het moet nog binnen komen. Corine, ik zal je persoonlijk nog even mailen
nogmaals bedankt!

Marieke
 
Terug
Bovenaan