Gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben hier vandaag voor het eerst. Ik ben 32 jaar en op 1 september uitgerekend van mijn derde kindje. Ik heb twee dochters van 7 en 9 jaar (uit een eerder huwelijk). Ik zoek vrouwen in dezelfde situatie of die ook al iets oudere kinderen hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes, Hille
 
hallo hille
ik zit in dezelfde situatie als jij. ben eerder getrouwd geweest en heb daaruit 2 kids van 7 en 11. ben nu samen met mn vriend bezig om en derde kindje te krijgen maar dat laat wwel ff op zich wachten. was jij snel zwanger? ik heb t gevoel er wel meer mee bezig te zijn als bij de vorige twee.
groetjes inky
 
Hoi ,

Ik ben 38 en heb een dochter van 13 en een zoon van bijna 11 jaar,
Heb in 2003 een hersteloperatieondergaan omdat ik gesterriliseerd was, en ben (na eerst in de 9e week een MK te hebben gehad, vorig jaar) nu alweer 31 wkn zwanger van mijn nieuwe partner ,waar ik begin januari ook mee getrouwd ben.
Ik betrek ze er veel bij in de vorm van meedenken over de naam, mee naar de echo,
We vinden het alle vier even spannend, het word mijn man z ´n eerste.

Jeanette
 
ik heb een dochter van 8 en ben 9,5 maand geleden bevallen van een zoon.
En, niet helemaal gepland maar erg welkom, nu bijna 8 weken zwanger van de 3e! Mijn zwangerschap verliep wat minder soepel dan de eerste 8 jaar geleden, maar daarna ging alles perfect! Mijn dochter vindt het geweldig en is stapel op 'm en dat je weer van voren afaan moet beginnen.. gaat helemaal vanzelf. doordat de oudste naar school gaat heb ik heerlijk de tijd voor m'n kleine mannetje en ik ben ook een stuk makkelijker vergeleken met toen. Niet druk maken dus, lekker genieten!
 
hoi
Ik ben 34 jaar en op 18.09.2005 uitgerekend van mijn 3e kindje.De andere twee zijn ook uit een ander huwelijk,ze zijn 10 en 11 jaar.Ik ben nu 9 weken zwanger.Je ziet het Hille,je bent niet de enigste.Gaat alles goed?
 
Hoi,
Ik heb drie kids uit een eerder huwelijk.Ik ben 36,mijn oudste drie zijn 16,14 en 12.Maar ik heb met mijn tweede man vier kids erbij gekregen.Die zijn nu 7,5,2 en 1jaar.Reuze gezellig hoor.Ik hoop dat als het goed gaat,dat wij er in sept./okt. eentje bij krijgen,maar op die zekerheid moet ik nog twee weken wachten.
Veel succes met je zwangerschap en je gezin hoor.
groetjes Hester.
 
hoi! ik ben zelf zo,n laatkomer!
en ik vind t hardstikke leuk! ik heb twee zussen, die behoorlijk wat (18 jaar) ouder zijn dan ik.
en heb daar alleen maar plezier van gehad, ik had vroeger drie moeders!!
ik ben nu zelf ook zwanger!!
heb t ze nog niet verteld (ben pas 6 weken) maar ik sta te popelen!!
 
Terug
Bovenaan