Gezocht.

Hai,

Vergeef mij mijn onbeleefdheid dat ik dit hier plaats. Ik kom namelijk niet met een probleem over opvoeden of ouderschap. Ik heb echter wel een ander probleem.

Ik ben eerstejaars student creatieve therapie en ik moet voor school ouders met jonge kinderen interviewen. Nou heb ik in mijn omgeving weinig ouders met jonge kinderen, dus ik dacht ik kijk wat mijn mogelijkheden op het web zijn.

Zijn er hier toevallig ouders (een van de ouders is voldoende) die voor mij wat vragen willen beantwoorden? Dit kan via een vragenlijst die ik je dan toestuur of als hier de voorkeur voor is kan het ook via msn of een ander chatprogramma.

Ik moet voor twee vakken een interview doen. Deze kunnen samengevoegd worden (dat zijn 20 vragen) of je kunt kiezen tussen 1 van de 2 (10 vragen per stuk).
Eentje gaat over de ontwikkeling van je kind en dan ander over je kinderen en creativiteit.

Als je interesse hebt kun je hier een bericht plaatsen of je kunt me ook mailen op: apestaartje83@hotmail.com.

Bedankt alvast!

Groetjes Maartje.
 
Hai mensen, anders dan ik verwacht had, kreeg ik heel veel reacties. Ik heb inmiddels genoeg reactie. Echt super. Ik wil alle mensen die gereageerd hebben bedanken en helaas kan ik niet meer vragen behandelen voor mijn opdracht. Als je er eventueel beohefte aan hebt kan ik je nog wel de vragenlijst opsturen, maar ik doe er voor mijn opdracht niks meer mee.
 
Terug
Bovenaan