GEZOCHT!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben op zoek naar een knuffeldoekje voor Evi.
Ze heeft een lapje met en konijnenkopje en lange oren van Tiamo, Bets Bunny.
Ze is er helemaal verzot op en sleept het overal mee naartoe. En ik sta dus iedere keer doodsangsten uit voor het eval ze het ergens kwijt raakt.
Ik heb overal al gezocht, maar kan alleen de nieuwe versie vinden (die hebben we aangeschaft maar is dus lang niet zo leuk) en een beige variant.
Maar ik ben dus op zoek naar de blauw/wit/bruin gestreepte..

Kan iemand me helpen?

Groetjes,

Lonka, mama van Evi (9 februari 1 jaar!)

Hoi,

Misschien heb je hier wat aan... (even geknipt en geplakt voor je)

www.boysfriends.nl heeft nog enkele knuffeldoekjes uit de bets bunny serie beige op voorraad.

Veel suc6 met je zoektocht!

Liefs Lientje

Hoi,

Ik weet het, die heb ik zelf ook gevonden.. Maar helaas is alleen de blauw/wit/bruin gestreepte goed genoeg voor mevrouw..

In ieder geval bedankt voor de moeite!

Groetjes

Hoi,

Nou weet ik niet precies hoe die knuffel eruit ziet maar op www.twintoys.nl zag ik dat ze wel Tiamo Bets Bunny dingen hebben en in die kleuren verkochten?

Misschien dat je daar iets op kan vinden.
Ik hoop voor je dat je er nog eens 1 vindt, want ik hoor van velen dat als ze ergens 1maal aan gehecht zijn je er gelijk een dozijn van moet hebben.
Gelukkig heeft Milan niet iets wat die graag of speciaal meewil dus das voor ons weer een makkie,

Succes in je zoektocht, groetjes Linda en Milan.

Helaas!
Die site heb ik ook al doorzocht, maar ik kan ze nieuw gewoon nergens meer vinden..
Misschien eens op marktplaats kijken.
Ik had de hoop dat iemand er misschien eentje had liggen die niet gebruikt werd als favoriete knuffel-kus-bijtpop...

Hoi Lonka,

Niet al te vroeg juichen, maar volgens mij heb ik er ergens 1 liggen.
Ik weet niet of het de gene is die je zoekt, maar ik zal hem morgen eens opzoeken. Hoop voor je dat het de goeie is.

Liefs Trudi

Lonka....... het spijt me. Ik moet je toch teleurstellen. Heb hem even opgezocht en zie nu dat ie van difrax is.
Het spijt me.
Op internet zijn een heleboel sites waar je knuffels kan bestellen. Ook speciale sites voor knuffels die niet meer in de winkel te krijgen zijn. Speciaal voor dit soort gevallen.
Heel veel succes.

Mocht ik toch nog iets tegen komen wat ik denk dat er op lijkt dan laat ik het wel weten.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan