Gezon eten

A

Anoniem

Guest
Hoi dames!
Ik vind het lastig om met deze temperaturen goed en gezond te eten.
Gisteren was het afhaal pizza, zondag gebakken aardappelen met sate, zaterdag brood met vis... dus al 3 dagen geen groenten. Wel eet ik fruit, brood en drink ik melk...
Zou dit nu echt erg zijn, of moet ik mijzelf echt ertoe zetten groeten te eten.
Groetjes van Nicole nu toch wel een  onzekere zwangere.  6w3d

hallo nicole

met dit weer eet je toch heel anders het is veelste warm
maar je neem toch je fruit en je melkproducten dan heb je al vitamines binnen
en misschien is het wel lekker om rauwkorst temaken
voor tussendoor of lekker bij je avondeten
sla, komkommer, tomaat, augurkje, uitje, geraspte wortel
veel succes

groetjes sonja 29+1

Hoi,

Ik kan ook niet echt gezond eten hoor, zeker niet met deze temp. Heb gewoon geen zin om te koken en geen trek. Ik heb net maar een appel, pruimen en rauwe wortelen op. Heel gezond en lekker. Probeer dat dan te eten.
en je eet gevarrieerd.... ja toch! haha, nee joh een paar dagen niet zo gezond eten is helemaal niet erg.

Sterkte met de hitte.

Groetjes mickey (17 wk)

Hallo, ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en heb ook geen idee of ik het allemaal wel "goed" doe, ik dronk altijd "voor de zekerheid" al een flesje Knorr vie voor de benodigde groenten en fruit, ik weet niet of het goed is maar volgens het flesje krijg je zo toch al een deel van je dagelijkse portie binnen. Enn wie heeft er nu met dit weer wel zin om gezond te koken en te eten.

Ik probeer zo veel mogelijk gezond te eten, maar belangrijker om positief tegen de zwangerschap aan te kijken en vooral niet te veel doemdenken over een dag geen groenten eten.  

Met dit weer is koken niet iets waar je steeds zin in hebt. Een lekkere fruitsalade (zelf gemaakt) heeft hier ook al een paar keer op het menu gestaan.
Probeer gewoon gevarieerd te eten en inderdaad (goed gewassen!) rauwkost bij een stuk pizza of tussendoor en je hebt ook alweer een dosis vitaminen binnen.
Let gewoon op wat je eet, maar maak je niet druk als dat door het warme weer niet elke dag met voldoende groente is.

Terug
Bovenaan