gezond eten en chocolade

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik eet vrij gezond maar ben echt verlaafd aan alles waar maar chocolade aan zit. Dus mijn vraag is: Of dit kwaad kan met zwanger worden ??

Ben al drastisch aan het minderen maar toch nog ieder dag wel wat van chocolade.

Nou alvast bedankt voor de reacties.

Liefs van shirley en haar zoontje van bij 16 mnd, 2de ronde voor nummer 2.

Hoi hoi

Ik heb er nog nooit van gehoord dat chocola kwaad kan hoor.....
Dus wat mij betreft......Eet smakelijk!!!

Liefs Annet

hoi hoi

het schijnt dat er pas inde krant heeft gestaan dat teveel chocolade wel schadelijk is voor een ongeboren vrucht... het gaat om een bepaalde stof die er inzit.. net zoals te veel caffeine...
maar goed je geeft zelf al aan dat je wat aan het  minderen ben, en dat je verder gezond eet! dus..... hou het gewoon een btje met mate komt het vast goed

succes met zwanger worden!!!!

Jazzie

Hoi!
Ik heb laatst ook zoiets gehoord in het nieuws... 'Overdaad schaadt', maar als je af en toe een chocolaatje neemt kan dit volgens mij geen kwaad.
Groeten, Nicole

Ik denk dat het voornamelijk belangrijk is dat je gezond en gevarieerd eet. Te veel chocolade lijkt me natuurlijk niet goed en ze zeggen er ook dat je er een beetje futloos van kan worden.

Maar aan de andere kant heb ik weer ergens gelezen dat als je veel chocolade eet tijdens je zwangerschap je een vrolijk kind krijgt! Ik weet het dus niet

Terug
Bovenaan