gezond eten

ha, ik wil gewoon wat kwijt aan jullie.
Steeds denk ik bij mezelf eet ik wel goed genoeg voor mijzelf en me kindje.
Ik probeer te eten wat ik op internet kan vinden zoals vers fruit, melk en groentes, maar toch twijfels ik.

Ik las dat vis en peulvruchten ook goed zijn dus dat ga ik vanmiddag maar ff halen.

groetjes tamara
 
hihihi
hoi tamara, vindt het wel ff grappig je berichtje...
als je het hele internet maar niet op eet he? (geintje).
ik denk dat je het heel goed doet hoor! ik eet ook meestal 2 stuks fruit per dag, en melk enzo... al snoep ik ook vaker eigenlijk. maar ik denk niet dat je hoeft te twijfelen hoor. je doet het goed zo!
groetjes van sandy
 
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap 9 maanden elke dag overgegeven. Ik at toen weinig gezond bijna geen fruit (kon ik niet binnenhouden) ik dronk wel heel veel melk/karnemelk en probeerde 'goed' brood te eten.

Ach en ik had een kerngezonde zoon van bijna 8 pond!!!

dusse........ niet zo druk maken hoor!!!
 
Hoi Tamara,

leuk om te lezen dat je ook zo fanatiek bent met je eten.Ik ben nu 6 weken zwanger en heb al een zwangerschap meemogen maken ook al liep die niet goed af met 34 weken.Wel heb ik veel geleerd van de vk over het eten tijdens de zwangerschap en ik hou me deze 6 weken er weer keurig aan.

Melkproduckten nooit combineren met andere voedings produkten Je neemt anders je ijzer niet op en dat heb je nu zo hard nodig.Dus je kan wel lekker een boterhammetje met kaas en een glas melk nemen maar dan wel 1 keer per dag.

Ik neem dan nog 2 stuks fruit en 200 gram groenten en ergens los op de dag nog een glas melk.

Voor de rest zorg ik dat ik minimaal 1,5 liter drink op een dag.

Nou ja je ziet het ik ben erg fana maar ik voel me er wel goed bij en ik kan daar dan in ieder geval zeker over voelen.
Ik wens je heel veel succes en ik hoor je graag nog hoe en wat je er aan doet.
groet roos
 
Terug
Bovenaan