Gezond kindje gezien!!

Vanmorgen de 20weken echo gehad, geweldig!!

We hebben een compleet, gezond mensje gezien. Superleuk om het te zien bewegen en tegelijkertijd ook te voelen. De placenta ligt tegen mijn buik aan, dus ik voel het kindje alleen aan de onderkant van mijn buik. Erg fijn, zo rond je blaas... haha.

Het is een lekker actief kindje.
We weten niet wat het wordt. We wilden allebei dat het een verrassing bleef en het kamertje wist ik toch al wat het ging worden. Zowel leuk voor een jongetje en een meisje.

Nog 19 weekjes!!!

haa meid!!

wat fantastisch voor jullie!!
ik zat net nog aan je te denken, want ik zie je naam niet zo heel vaak meer op t forum!

wat is het mooi om te zien he!! zo bijzonder! heel veel plezier met de babykamer en lekker genieten van t goede nieuws!

ik heb een week geleden de echo gehad, en ik kan nu meer genieten dan daarvoor! t is toch fijner als je met eigen ogen hebt gezien dat alles er op, aan en in zit!

gefeliciteerd!!

liefs

Gefeliciteerd hoor!
Leuk is het dan, hè? Ik heb beide keren (1ste dochter en nu tweede) de hele dag met mijn hoofd in de wolken gelopen.

Ik had de eerste keer de placenta tegen de voorwand aan en nu ook. De eerste was heel erg rustig (is ze nog steeds) en ik voele haar eigenlijk alleen wat kriebelen beneden met d'r handjes (lag van het begin af aan in positie) en af en toe met een beentje.
De tweede (placenta voor of niet) denkt geloof ik dat ze elke uithoek van mijn buik moet zien. Ik lag gisteravond in bad en mijn buik ging heen en weer alsof ik een alien erin had zitten. Ze is nu trouwens weer bezig (volgens mij heeft de alien :) door dat ik over haar aan het schrijven ben).

In elk geval geniet nog lekker na van de echo en ik ben blij te horen dat alles goed was! Veel plezier met de babykamer

Liefs,
Meinke

hoi noompje,
leuk zeg,weer 1 gerust gesteld.
geniet er lekker van.
hier lig er ook 1 met het hoofdje op me blaas.het was ook erg moeilijk om bij het hoofdje te komen,flink duwen in me buik.was even gemeen,maar ja even op je tanden bijten.
geniet ervan...
gr marjan

Yeahhh, Noompje!!!

Leukleuk meis, je hebt je kindje gezien :)
Heerlijk he?
Nu lekker genieten en aftellen hihi
Wat gaat het snel he?!

Ben wel benieuwd naar de babykamer straks,...
Misschien leuk om op hyves te zetten als het af is?
Ik zal het wel even als ideetje op hyves zetten ;-)

Kussi Natas

Terug
Bovenaan