gezonde lunch op school overblijf kinderen

Hoi iedereen,
Ik wilde jullie mening weten als ouders. wat vinden jullie van het idee als er een bedrijf elke dag gezonde maaltijden( de aanbevolen hoeveelheid door voedingscentrum dus de schijf van 5) levert voor jullie kids op school. zodat ouders niet zorgen hoeven te maken over broodtrommels. Mijn partner en ik willen met een onderneming starten en verse voedsel bereiden voor schoolkinderen en daar leveren. denk aan speltmeel pannekoeken met fruit, nootjes, volkorenbrood,wraps met omelet. gewoon elke dag gevarieerde voedsel met groente en fruit. dus niet simpel brood met beleg. verse smooothies. kosten hiervoor willen we 2,50per kind per dag. als er meerdere broertjes zusjes op school zitten krijgen ze korting. niemand is verplicht om 5dagen te nemen dus 1x perweek is zo een lunchpakket nemen mag ook. Ik wil weten of er ouders zijn die dit interessant vinden en het zullen overwegen en wat ze ervoor willen betalen. En zo niet wat is de reden......dank jullie wel voor jullie tijd xxx

Hallo, ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik vind dit wel goed klinken. 
Ik zou het zelf denk ik niet afnemen. Ik vind het veel te leuk om zelf in de keuken te staan om dingen te bereiden en te varieren met verse producten. Niet iedereen vind dat leuk en/of makkelijk en ik denk dat er zeker een doelgroep voor is! 

Terug
Bovenaan