Gezonde tussendoortjes

<p>Hallo allemaal, </p><p>Mijn inspiratie is even op.. Heeft iemand ideeën voor tussendoortjes?Onze zoon is 1 jaar. Zit wel te denken aan bijvoorbeeld wortel, paprika uit het vuistje eten etc. Alleen is dat nog erg hard.</p><p>Ik merk dat ik hem nu vaak een cracotte geef, maar vraag me af of dat goed is om iedere dag te geven ivm zout.</p><p>Verder krijgt hij natuurlijk ook wel rozijntjes, fruit, Rijstwafel. </p><p>Heeft iemand nog tips? Alvast bedankt! </p>
 
Hoi hoi,
hier nog een aantal dingen:
gezonde smootie met groente en fruit- komkommer met hoemoes-bananenproducent maken zonder suiker- soepje 
 
misschien heb je er wat aan.
groetjes 
 
Gewoon wat naturel yoghurt of stukjes tomaat was bij ons favoriet.. zeker met tomaat was ze lekker even bezig.. en soms onderweg een soepstengel 
 
Mais/boekweit/quinoawafels, soepstengel, koekjes van de kleine keuken zonder toevoegingen, eventueel droge biscuit, mini ontbijtkoekjes, ipv rozijntjes gedroogde abrikoosjes en ik geef ons zoontje vanaf dat hij iets ouder is dan een jaar ongezouten nootjes (cashew, hazelnoten, amandelen e.d.) in kleine stukjes gesneden, sabbelt en kauwt hij ook lekker op ?
 
Terug
Bovenaan