Gezonde tussendoortjes

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik heb even geen inspiratie meer voor een tussendoortje. </p><p>Onze zoon is 1 jaar oud. Ik zit te denken aan worteltjes/ paprika etc. Uit het vuistje maar dit is nog te hard.</p><p>Hij krijgt nu vaak een cracotte maar vraag me af of dit wel goed is ivm zout. </p><p>Verder krijgt hij gewoon fruit, rozijntjes, en enkel eens een rijstwafel. (verder natuurlijk brood/warm eten/ zuivel etc.)</p><p>Ben benieuwd of iemand van jullie nog een gezond tussendoortje weet. </p><p>Alvast bedankt, groetjes! </p>

hoi
Ik geef mijn dochter ook dun gesneden reepjes komkommer, maisvingers, broodkorst met pindakaas, gekookte sperzieboontjes of een soepstengel  
Hoop dat je hier nog wat inspiratie vandaan kan halen 

Ik maak zelf geregeld pannenkoekjes voor mijn zoontje 1 jaar en 9 maanden. Hij eet savonds heel slecht groente dus ik maak ze met gepureerde groente, ei en volkoren bloem. Smult hij van. Ook van mijn havermoutkoekjes met banaan en ei. Ik vries ze dan gewoon in en ontdooi ze als ik ze nodig heb. 
Je kunt de wortel eventueel ook koken en af laten koelen en dan als tussendoortje geven. 
Zolang je het maar klein houdt. 

Hier een slechte groenten eter, maar soep gaat er altijd wel in. Dus heb ik heel veel soep in de vriezer die ik ontdooi als lunch of tussendoortje. 
Verder bananenpannenkoeken(1 banaan 2 eieren blenden en bakken), maiswafel, soepstengels, fruitsalade of gewoon een stuk fruit, rozijntjes, dadels, babychipjes, gekookte worteltjes, bevroren blauwe bessen smult hij van als ijsjes. 

Terug
Bovenaan