Gezonde voeding & zwanger worden?!

<p>Lieve (aankomende) mama’s, </p><p>mijn menstruatie is net achter de rug en we gaan door naar ronde 9! Eind augustus ben ik een jaar gestopt met de pil maar mijn cylcus is echt een drama. Ik gebruik sinds 3 maanden ovulatie testen van CB want hierdoor weet ik mijn eisprong en wanneer ik ga menstrueren. </p><p>Nu weet ik dat gezond eten sowieso goed is voor ons lichaam maar hoeveel invloed zal het hebben om zwanger te worden? </p><p>Ik zat al wat artikeltjes te lezen, maar zal het echt helpen? </p><p>Ik eet geen 3 zakken chips per week leeg, en drink ook geen liters alcohol. Maar hou wel van cappucino/ latte en thee en drink veel water. </p><p>Wie heeft ervaring of doet er mee om deze cylcus gezond te eten?</p>
 
Gezond eten is voor veel processen in je lichaam goed, dus hiervoor vast ook! Iig is voldoende vitamines binnenkrijgen verstandig. Ik geloof er zelf in dat een goede doorbloeding helpt, veel beweging dus, bijv wandelen of regelmatig de trap pakken. Maar in the end: je weet niet of daardoor het zaadje wel op het goede moment bij het eitje is he? Maar baat het niet dan..
 
Wij waren ongeveer 4 weken bezig met gezond eten en toen raakte ik zwanger... Ik vraag me nu nogsteeds af of dat invloed erop gehad heeft. 
 
Ik denk niet dat t veel uitmaakt. Ik ben ongepland zwanger geraakt en leefde totaal niet gezond. Ik rookte en ging 5 dagen in de week feesten en het gebeurde toch. 
 
Terug
Bovenaan