gezwollen enkels?


Hey allemaal

poeh wat is het warm he!
echt niet grappig meer

even een vraag, ik denk dat ik last heb van gezwollen enkels, mijn schoenen zitten erg strak en net trol ik ze uit en het lijkt wel of er een blaar zit met een doorzichtig bultje erop, lijkt wel of er vocht in zit..
herkent iemand dit en weet iemand wat je er aan kan doen?

liefs sarah 24+4 zwanger van 1e kindje

 
Hoi,

Heb net een stukje boven jouw vraag een antwoord getypt op jouw vraag. er was iemand met ongeveer dezelfde vraag.  Deze maand staat er een stuk in het blad Kinderen over Zwanger zijn in de zomer. Er staan allerlei tips in over de kwaaltjes die je voornamelijk hebt in de zomerhitte.

Succes!
Groetjes, Kat
 
Tsja, ik denk dat we hier allemaal wel last van hebben nu! Ik denk dat, zoals Kat al zei, er niet veel aan te doen is. Het hoort er gewoon bij. Het heeft weinig zin om je er druk om te maken maar pootjes omhoog en rust nemen is het enige. Wat bleekselderij eten schijnt nog wel te helpen maar dat is het enige wat ik je nog kan adviseren. Blijf lekker onder de parasol want een beetje verkoeling is beter dan in de volle zon zitten.
En je erbij neer leggen en accepteren dat het zo is in plaats van maar doorwerken is het beste. Als je op je benen blijft staan wordt het alleen maar erger!

Jinny (36 weken)
 
Ik vond het vooral vrijdag niet uit te houden. Bij mij hielp het om met mijn voeten in een badje met bijna steenkoud water te gaan zitten en ze daarna lekker op een andere stoel te zetten, zonder af te drogen en dat af en toe te herhalen. Maar veel meer actie zat er die dag neit in, haha.
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan