Gezwollen enkels

Hallo dames,

nog maar 5 weken en dan is het hopelijk zover.Toe nu toe een kwaal-vrije zwangerschap gehad.
Nu heb ik ergisteren in de thuis gewekt met dat warme weer. Meteen dikke enkels. 's ochtends waren ze gelukkig weer weg maar in de loop van de dag kwam het weer terug. Vanmorgen waren ze nog steeds dik en ze worden alleen nog maar dikker.
Nou vraag ik me af of ik nou ECHT vocht vasthoud of dat het komt door het warme week in combinatie met te veel doe (lopen en staan) ?

Ik moet dinsdag naar de verloskundige. Kan ik het haar ook vragen, maar ik ben benieuwd wat jullie ervan denken.
Hebben jullie er ook last van?

Groetjes Jeanine

ik heb al sinds een paar maanden last van dikke enkels en voeten. had ik bij iris haar zwangerschap ook. hoe warmer hoe dikker. ook in mijn handen heb ik vocht.
savonds met de voeten de lucht in en een kussen onder mijn handen.

na iris haar zwangerschap is he tover gegaan en nie tmeer teruggekomen tot deze zwangerschap.

hopelijk wordt het niet meer zo warm.

groeten petra

Ik hou sinds een week of twee meer vocht vast en met name sinds een dag of 4. Als ik opsta is het nog wel te doen, maar in de loop van de dag zwellen mijn voeten enorm op. In de afgelopen twee weken ben ik 8 kilo aangekomen, in het ziekenhuis zeiden ze ook dat dat hoofdzakelijk vocht was. En in de loop van de dag zakt dat toch naar beneden.

Ik word er wel zenuwachtig van, want mij de eerste heb ik pre-eclampsie gehad. Ik ben vrijdagmiddag nog in het ziekenhuis geweest omdat er het vermoeden bestond dat het wer zover was. Maar gelukkig was alles nog goed. Nu heb ik dinsdag weer controle. Het blijft afwachten en hopen dat de kleine spontaan komt voordat het mis gaat. Nee, het hoeft niet per se, maar bij mijn dochtertje gebeurde het ook ineens in een paar dagen.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan