Ggd mapje kwijt

Ik ben het boekhe van ggd kwijt en vacinaties? heb het overal gezocht kan het niet vinden. Normaal heb ij daarvoor een vaste plek, maar ineenkeer heb ik hem ergens anders gelaten en nu weet ik het niet meer. Heb het hele huis doorgezocht...

Wat moet ik doen over 1 maand hebben wjj weer een afspraak, hoe gaat dat verder met vacinatie en gegevens etc?

Kan ik ergens vacinaties opnieuw aanvragen. Wie had het ooit kwijt gerkaakt en wat moesten jullie toen doen?

https://www.ggdreisvaccinaties.nl/faq/ik-ben-mijn-vaccinatieboekje-kwijt-heeft-de-ggd-gegevens-van-mijn-eerdere-vaccinaties-0

Succes ?

Maak je geen zorgen. De ggd houdt het ook bij. Je kan het als het goed is ook online inzien. Bij ons gemeente kan dat in ieder geval wel. Ik weet niet of de ggd per gemeente verschilt. Ik was 3 weken geleden voor het eerst met mijn pasgeboren zoontje naar de ggd gegaan en zijn groeiboekje kon ik thuis laten. In verband met maatregelen houden ze het digitaal bij.

Wel is het handig om de ggd alsnog te bellen, want je hebt als het goed is ook vaccinatiekaarten gekregen. Ik weet niet of je die nu ook moet meenemen. Wij hebben in ieder geval nog geen vaccinaties gehad. Dat komt nog.

Wij zijn deze kwijt geraakt tijdens de verhuizing. Heel vervelend!! Gelukkig staat bij hen alles in een systeem en kan de kleine gewoon zijn vaccinaties krijgen en gewogen/gemeten worden. Als je wilt schrijven ze dit voor je op en kan je het zelf nog ergens bijhouden

Ik maak niet eens gebruik van dat boekje. Alles staat in MijnKindDossier, als het goed is komt alles daarin vanuit de GGD.
De vaccinaties, de groeicurves en de afspraken. Ik vind het ideaal :)

Als ouder log je in net digi-D

Terug
Bovenaan