GGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRR boos.......

Hoi

kom net van de kno arts met kas. (lees topic amandelen knippen en amandelen en bloed ophoesten).
alles nagekeken en wat denk je hij wil het toch nog even aanzien. %$#@!@##@!@$. en dus nog niet knippen.
Hij heeft nu een kuur van een week (via kinderarts) die word verlengt met 3 dagen.
Ja zegt hij. hij is nog te jong (1.5 jaar) er is dan veel kans op nabloedingen.
Ik zeg ook zo dat ik geen zin heb om nog een half jaar zo door te klooien,
Ja dat hooeft ook niet dan krijgt hij wel weer een kuur en anders kunnen we hem wel een kuur van 3 maanden geven. sorry!!!!
nu moeten we volgende week dinsdag weer terug komen.
gelukkig is hij sinds gisteren weer wat aan de betere hand en heeft hij zowaar een potje fruit op.
Hopelijk ziet hij er snel een beetje fitter uit en sterkt hij wat aan.
echt waar ik heb het even helemaal gehad met die dokters.

Judith

hoi,

Ik snap dat het heel frustrerend is dat je nu nog langer moet aanrommelen. En natuurlijk is het niet leuk om je kindje steeds zo ziek te zien. Maar anderzijds als een art aangeeft dat het risico te groot is, dan is de keuze toch wel snel gemaakt niet?
Een nabloeding bij het knippen van de amandelen is niet zomaar een bloedinkje. Er  gaan heel zelden gelukkig, kindjes dood na het knippen van amandelen.
Dan nog maar een half jaartje aanklooien lijkt mij.
Al snap ik je frustratie wel hoor!

groetjes Elke

Wat moet dat vervelend zijn zeg als je al zo ten einde raad bent. Je had zo gehoopt op hulp en een oplossing. Maar goed, de artsen doen het natuurlijk niet om jou of Kas  te pesten, die risico's kunnen wij misschien niet goed inschatten. Maar ik begrijp jouw zorgen om nog langer en intensiever AB gebruik heel goed. Hou je taai en ik hoop dat het met Kas snel beter gaat.

hoi,

Ik vind het heel vervelend voor je om dit te horen.
Ik had gezien de klachten (die iris ook had) verwacht dat ze je zouden helpen.
Bij iris was er zelfs een kindje van 10 maanden,maar ik denk dat het per ziekenhuis verschilt wij zijn in breda geweest.
Heeft jou zoontje ook regelmatig oorontsteking?
Iris heeft 4 oorontstekingen in korte tijd gehad en daar is 3 het maximum voor vertelde onze huisarts.
Iris heeft littekens in haar oortje die nooit meer weg zullen gaan.

Nou succes en beterschap met je zoontje.
Groetjes cindy

Hoi allemaal

ik begrijp ook wel dat die arts het beste met kas voor heeft en hij zegt niet voor niets dat het een risico met zich mee brengt maar toch heb je zoiets van haal die amandelen er aub uit.
Dinsdag moeten we weer terug.
we zien wel
Hij heeft nu een kuur van 10 dagen.
@ cindy. Hij heeft nooit last van zijn oren. die zijn altijd wel goed. Alleen de rest is altijd ontstoken. keel amandelen bijholtes enz.
Uit de neuskweek kwam dat hij streptococcus pyogenes groep A heeft en haemophilus influenza (hib).
Niet zo mooi dus. Maar de antibiotica die hij heeft helpen daar als het goed ook tegen.
Tegen hib worden ze wel inggeent dus ik snap dat niet zo . CB gebeld en hij hij heeft wel alle inentingen gehad?

Nou we zien dinsdag wel.

groetjes Judith

Terug
Bovenaan