Hoi
kom net van de kno arts met kas. (lees topic amandelen knippen en amandelen en bloed ophoesten).
alles nagekeken en wat denk je hij wil het toch nog even aanzien. %$#@!@##@!@$. en dus nog niet knippen.
Hij heeft nu een kuur van een week (via kinderarts) die word verlengt met 3 dagen.
Ja zegt hij. hij is nog te jong (1.5 jaar) er is dan veel kans op nabloedingen.
Ik zeg ook zo dat ik geen zin heb om nog een half jaar zo door te klooien,
Ja dat hooeft ook niet dan krijgt hij wel weer een kuur en anders kunnen we hem wel een kuur van 3 maanden geven. sorry!!!!
nu moeten we volgende week dinsdag weer terug komen.
gelukkig is hij sinds gisteren weer wat aan de betere hand en heeft hij zowaar een potje fruit op.
Hopelijk ziet hij er snel een beetje fitter uit en sterkt hij wat aan.
echt waar ik heb het even helemaal gehad met die dokters.
Judith
kom net van de kno arts met kas. (lees topic amandelen knippen en amandelen en bloed ophoesten).
alles nagekeken en wat denk je hij wil het toch nog even aanzien. %$#@!@##@!@$. en dus nog niet knippen.
Hij heeft nu een kuur van een week (via kinderarts) die word verlengt met 3 dagen.
Ja zegt hij. hij is nog te jong (1.5 jaar) er is dan veel kans op nabloedingen.
Ik zeg ook zo dat ik geen zin heb om nog een half jaar zo door te klooien,
Ja dat hooeft ook niet dan krijgt hij wel weer een kuur en anders kunnen we hem wel een kuur van 3 maanden geven. sorry!!!!
nu moeten we volgende week dinsdag weer terug komen.
gelukkig is hij sinds gisteren weer wat aan de betere hand en heeft hij zowaar een potje fruit op.
Hopelijk ziet hij er snel een beetje fitter uit en sterkt hij wat aan.
echt waar ik heb het even helemaal gehad met die dokters.
Judith