hoi hoi allemaal
heb weer eens ruzie met me mannetje om de inrichting van ons huis dramaa
Wij zijn 7 maanden geleden verhuist naar deze woning maar nu zijn onze smaken echt totaal ander
hij houd van modern en strak voorbeelt een bank tafel eettafel en een grote plant
ik daarin tegen ben een trutje creme creme en nog eens creme
heb een huis vol nepboeketten grote mooie vase en veel kaarsen en dat soort dingetje
heb overal door me helehuis van de mooie drappage gordijnen en ben nogalvan de hoogglans
gelukkig heb ik toen we gingen verhuizen de vrijehand gekregen
hij wou alleen een nieuwe tv okej zo gezecht zogedaan
conclusie hij loop nu te zeiken dat hij in een poppen huis woont
maar nu heeft hij twee schilderijen doeken die echt afschuurlijk zijn
maar hij wilt ze graag opgehangen hebben maar het past gewoon niet bij de rest van me spullen
(alles moet matche he) maar ik heb een schilderij die moet echt opgenagen worden maar hij wilt het niet doen zoalng ik geen plak weet voor zijn doeken
dus gisteren weer een poging gedaan om een plekje te zoeken
hij wilt ze graag in de huiskamer ik kom niet veder dan onze slaapkamer of de gang
dus dat liep gisteravond weer lekker hoog op
allebei boos
ik heb nog effe met de afstandsbediening gegooid
hij ging boos naar bed en vanmorgen hebben geen woord tegen elkaar gesproken
nu belt hij net op dat het eigelijk best wel om te lachen is waar we mee bezig zijn
na vond ik gisteravond nou niet
maar goed is ook een beetje belachelijk\
nu gaat hij vanavond toch mij schilderij ophangen en een van zijn doeken komt nu in de slaapkamer okej een beetje water bij de wijn doen
weer een probleem opgelost
groetjes mariella
heb weer eens ruzie met me mannetje om de inrichting van ons huis dramaa
Wij zijn 7 maanden geleden verhuist naar deze woning maar nu zijn onze smaken echt totaal ander
hij houd van modern en strak voorbeelt een bank tafel eettafel en een grote plant
ik daarin tegen ben een trutje creme creme en nog eens creme
heb een huis vol nepboeketten grote mooie vase en veel kaarsen en dat soort dingetje
heb overal door me helehuis van de mooie drappage gordijnen en ben nogalvan de hoogglans
gelukkig heb ik toen we gingen verhuizen de vrijehand gekregen
hij wou alleen een nieuwe tv okej zo gezecht zogedaan
conclusie hij loop nu te zeiken dat hij in een poppen huis woont
maar nu heeft hij twee schilderijen doeken die echt afschuurlijk zijn
maar hij wilt ze graag opgehangen hebben maar het past gewoon niet bij de rest van me spullen
(alles moet matche he) maar ik heb een schilderij die moet echt opgenagen worden maar hij wilt het niet doen zoalng ik geen plak weet voor zijn doeken
dus gisteren weer een poging gedaan om een plekje te zoeken
hij wilt ze graag in de huiskamer ik kom niet veder dan onze slaapkamer of de gang
dus dat liep gisteravond weer lekker hoog op
allebei boos
ik heb nog effe met de afstandsbediening gegooid
hij ging boos naar bed en vanmorgen hebben geen woord tegen elkaar gesproken
nu belt hij net op dat het eigelijk best wel om te lachen is waar we mee bezig zijn
na vond ik gisteravond nou niet
maar goed is ook een beetje belachelijk\
nu gaat hij vanavond toch mij schilderij ophangen en een van zijn doeken komt nu in de slaapkamer okej een beetje water bij de wijn doen
weer een probleem opgelost
groetjes mariella