ggggrrrr

zo mn eerste werk week na mn verlof zit er weer op.kom ik afgelopen donderdag weer op mn werk..k*t hebben ze mn dure vrij nieuwe birckenstocks weg gegooid...niet normaal toch?Er stonden wel vrij veel schoenen in de kleedruimte,maar toch.Er was een schrijven van geweest dat de schoenen die niet weg gehaald worden ,nog een maand zouden worden bewaard.Maar als je verlof hebt,denk je niet aan een paar schoenen...ppfff ik heb de directeur er op aangesproken,en heb het gezegt,ben 4,5 maand niet op mn werkplek geweest.Ik ben er zo boos om....zou bijna wat van hem weg mieteren.
karin moest vandaag dus weer nieuwe birkenstocks kopen..weer ff onnodig 49,95 kwijt.

Heb vandaag ook een mirena spiraal laten plaatsen..het viel heeeeeeeel erg mee.

Lieve Myrthe..alvast gefeliciteerd met je 2e verjaardag morgen...het wordt een mooie dag morgen,dus...laat je maar lekker verwennen lieverd.

zo ik ben het weer ff kwijt.
liefs,karin

ja das idd niet normaal.
wat zij de directeur dan???
kan je nergens een beroep opdoen dan?? zijn JOUW schoenen, niemand die dat recht heeft om dat zomaar weg te gooien toch???
zeker niet als ze weten dat jij niet op je werk komt, en dus ook dat briefje niet kan lezen.

gelukkig maar dat het plaatsen je reuze mee viel.
weer een zorg minder he :p

fijne avond!

liefs, do

Na ja!!!Wat was de reactie van je directeur????Ik zou eisen dat je 50 piek van hem terug krijgt...gaat echt nergens over toch......Toch weer 50 euro....

Ik denk ook over een Mirena spiraaltje, fijn te horen dat het wel meeviel...ik heb nog een eetje angst, vind het een raar idee dat zo´n dingetjes in mijn lichaam zit...

Groetjes Roos.

Na ja!!!Wat was de reactie van je directeur????Ik zou eisen dat je 50 piek van hem terug krijgt...gaat echt nergens over toch......Toch weer 50 euro....

Ik denk ook over een Mirena spiraaltje, fijn te horen dat het wel meeviel...ik heb nog een eetje angst, vind het een raar idee dat zo´n dingetjes in mijn lichaam zit...

Groetjes Roos.

Hoi hoi,

Bonnetje declareren bij je baas! Als ik jou was zou ik hier een klacht van maken! Dit kost je onnodig veel geld.
En zo'n spiraaltje zit ik ook aan te denken, maar eerst klussen voor een tweede.

Heel lief dat je Myrthe al feliciteerd. Ze ligt nu lekker op bed, ik zal het morgen doorgeven. Alles is versierd, kadootjes ingepakt. De eerste taart gemaakt, en goed gelukt als ik zeggen mag!
Foto's volgen.
Fijne avond.

Liefs Ireen

hihi zo'n actie heeft bij ons ook wel eens plaats gevonden dus lach om de herkenbaarheid.
Maar zomaar schoenen van iemand weggooien mag niet en als je er verder mee zou gaan is het nog strafbaar ook.
Je mag niet aan spullen van een ander zitten dit is diefstal.
Ik zou ook 50€ terug vragen daar heb je gewoonweg recht op, ik heb het toen ook vergoed gekregen met veel pijn en moeite maar toch.
Succes, minbevalt het spiraaltje al 2 jaar prima.

Groetjes

Hoi Ka,

Ben heel blij dat het plaatsen van de Mirena goed ging, hoop dat je er net zoveel "plezier" van hebt als ik had van de eerste.

Nogmaals: ik zou het bonnetje declareren bij je werkgever, is ie helemaal belazerd!

Liefs Monica

Ik ben het helemaal met Monica eens declareren bij de baas.
Ik heb ook een spiraal en ik heb er veel plezier van hihihi.Je hoeft nergens meer over na te denken.
Ik ging het ophalen bij de apotheek dat ik bijna wou zeggen ik kom mijn pretpakket halen maar ik wist mijzelf nog in te houden hihihi.
Zo een grote doos voor zo een klein dingetje hihih.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan