zo mn eerste werk week na mn verlof zit er weer op.kom ik afgelopen donderdag weer op mn werk..k*t hebben ze mn dure vrij nieuwe birckenstocks weg gegooid...niet normaal toch?Er stonden wel vrij veel schoenen in de kleedruimte,maar toch.Er was een schrijven van geweest dat de schoenen die niet weg gehaald worden ,nog een maand zouden worden bewaard.Maar als je verlof hebt,denk je niet aan een paar schoenen...ppfff ik heb de directeur er op aangesproken,en heb het gezegt,ben 4,5 maand niet op mn werkplek geweest.Ik ben er zo boos om....zou bijna wat van hem weg mieteren.
karin moest vandaag dus weer nieuwe birkenstocks kopen..weer ff onnodig 49,95 kwijt.
Heb vandaag ook een mirena spiraal laten plaatsen..het viel heeeeeeeel erg mee.
Lieve Myrthe..alvast gefeliciteerd met je 2e verjaardag morgen...het wordt een mooie dag morgen,dus...laat je maar lekker verwennen lieverd.
zo ik ben het weer ff kwijt.
liefs,karin
karin moest vandaag dus weer nieuwe birkenstocks kopen..weer ff onnodig 49,95 kwijt.
Heb vandaag ook een mirena spiraal laten plaatsen..het viel heeeeeeeel erg mee.
Lieve Myrthe..alvast gefeliciteerd met je 2e verjaardag morgen...het wordt een mooie dag morgen,dus...laat je maar lekker verwennen lieverd.
zo ik ben het weer ff kwijt.
liefs,karin