gggrrrrr.............ik moet het even kwijt

gggggrrrr.......ik ben zo boos!! Het onderstel van onze kinderwagen was na 6 weken zo scheef als het maar zijn kan. Ik ben natuurlijk teruggegaan naar de winkel waar ik hem heb gekocht en wat zeggen ze daar: dat is uw eigen schuld. Het komt erop neer dat ik 70 euro moet gaan betalen voor een nieuw onderstel en dat weiger ik. Volgende week ga ik mijn scheve onderstel dus maar ophalen en ga ik proberen om via de leverancier een oplossing voor dit probleem te vinden.

Maar, ik ben zo ggggggggggrrrrrrrr boos dat ik er vannacht zelfs over heb gedroomd!

Ik kan het me voorstellen! Wat denken ze dan dat je met dat ding gedaan hebt? Een kind is na 6 weken echt geen tientonner en ik neem niet aan dat je er zelf in bent gaan liggen om te zien of die kinderwagen echt wel prettig lag. Een kinderwagen is te duur om zo snel al krom te zijn. Ik heb een tweedehands gekocht (van de buren van mijn ouders) en daar hebben twee enorme beren in gelegen en later gezeten (het is nl een combiwagen) en er is nog helemaal niets krom aan. Ik hoop dat je er uit komt met de leverancier, want dit kan niet. Je mag toch wat meer verwachten van een kinderwagen!

Succes, Ilona

Hoi,
hier moet je het niet bij laten zitten hoor. Dat mag helemaal niet na zo'n korte tijd. Eigenlijk uberhaupt niet, maar dit is echt veel te snel. Hoezo eigen schuld? Ik neem aan dat je er alleen maar normale dingen mee hebt gedaan, zoals wandelen, inklappen, eventueel mee in de auto. Daar moet dat ding echt tegen kunnen. Zou kijken wat je bij de leverancier kunt halen en ander weer flink stennis schoppen in de winkel. Het liefste als de hele winkel vol staat met klanten.
Succes.
Groetjes Veerle

ik kan me goed voorstellen dat je verschrikkelijk pissig bent hierom, of die kinderwagens niks kosten!!! Je mag er toch van uit gaan dat ze van goede kwaliteit zijn. Ik zou het er ook niet bij laten zitten!
Net wat Veerle zegt even iets harder praten in de winkel en het liefst waar veel klanten bij zijn!
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.

groetjes Sonja

wat een eikels bij die winkel. Hopelijk lukt t bij de leverancier en anders KASSA inschakelen ofzo?!!
Balen dat je nu net kan wandelen, want t is hardstikke lekker weer.
Groetejs mira sinds 02-01 mama van jaap

Balen zeg! Hoe verwachten ze dat je het zelf gedaan hebt dan?? zouden ze werkelijk denken dat je er zelf in bent gaan liggen ofzo?? Sukkels!!

Heerlijk hoor, effe mee spuien. Succes!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan