GGGRRRRRR, Glazenwassers!!

A

Anoniem

Guest
Ligt mijn kleine meisje net lekker te slapen, komt de glazenwasser, hij maakt zo'n lawaai met die ladder tegen het raam, Marit schrok zich wild en werd overstuur huilend wakker. Ik sjees naar boven om marit te troosten, gooi het raam open en woest was ik, vroeg ik hem of hij er soms dóórheen wilde ofzo!!!  Kon hem zijn strot wel doorbijten!!!!

hahahahaha, je hebt het toch niet gedaan he?
Wie moet er anders de ramen lappen???

Liefs Annet

Ja erg is dat he!!

Ik had zoiets gisteren ook...
Senna lekker naar bed gedaan....
Bij de buren was in het deur glas kapot gegaan...
Kwamen ze dat even repareren....
Alles gingen ze er even uitrammen.....En dat ging niet zachtjes...
En ja hoor Senna schrok wakker....En huilen...
Ik ben kwaad naar ze toe gelopen of het wat minder kon....

Daar waren ze niet zo blij mee

Ja maar dames? Ze weten toch niet dat er een kleintje licht te slapen?

Ik snap wel dat je baalt, maar om nou gelijk zo boos te worden? Of geef ik nu een reactie die heel kort door de bocht is?

Annemieke

Ik vind dat die glazenwassers wel een beetje na mogen denken. Vaak kun je al wel zien dat het een kinderkamertje is en als de gordijnen dan dicht zijn...
Heb zelf ook niet zo'n fijne glazenwasser. Hij meldt zich niet even voor die tijd. Toen ik   nog   hoogzwanger was stond ik op een zaterdag onder de douche en opeens BANG! ladder tegen het doucheraam aan. Schrok me dood! Kon nog net snel de gordijntjes dichtrekken voor hij met zijn kop voor het raam verscheen. Dat verwacht je toch niet op zaterdag?!!
Toen met afrekenen savonds zag   hij dus dat ik zwanger was. Wat zegt-ie? Oh, ben je zwanger? Dan is de volgende keer gratis hoor, ivm postnatale depressies enzo... Nou, ik stond echt met mijn bek vol tanden. En gratis? Nee hoor, de volgende keer gewoon weer betaald! Pfff!
Gelukkig komen ze maar een paar keer per jaar!

Ellen mv Julian

Hoi annemiek, normaal gesproken zou ik idd echt niet ZO boos zijn geworden hoor, maar hij ramde zowat de ladder door het raam, er zit nu ook een megakras over het hele raam en er is verf van het raamkozijn af. Hij gaf zelf later ook aan dat hij de controle even kwijt was en dat hij de schade zal vergoeden (er zal een nieuw raam in moeten komen) Dus dan weet je bij deze dat hij het vanmorgen echt wel bont maakte! groetjes Monique

o,ja hij was de controle kwijt omdat ie in zijn ene hand een sigaret had en met 1 hand die enorme ladder stond te manouvreren.....Hoezo lullo!!!!

Oke, monique dat was wel erg hard! Daar zou ik ook wel wat van gezegd hebben.

Terug
Bovenaan