gggrrrrrr, mannen

Mannen (mijn man) kunnen toch zo lekker dom doen he.

Ik heb vandaag mijn haren geknipt, een stuk kortten als normaal.

Maar omdat ik krullen heb, krult het omhoog en door de laagjes heb ik nu een mooie volle bos.

Niet overdregen vol hoor. Ik vind het leuk, weer eens iets anders.

En ik draag mijn nieuwe, super leuke, positie spijkerbroek en probeer er leuk uit te zien met mijn buikje.

Komt manlief thuis...zecht: zo schat wat heb jij met je haar gedaan, ha ha. er achteraan roepend: poedel ha ha.

Nou, maar net gedaan alsof ik het niet hoorde.

Gaan we boodschappen doen, doe ik de deur dicht. Roept manlief van achterin de tuin: je lijkt wel een reet van een meter te hebben in die broek!

Dankje schat, probeer er leuk uit te zien met je nieuwe coupe en je mooie broek.

GGGGGRRRRRR.

En nu ligt ie lekker in de bank te slapen na een dag werken, het liefst zou ik nu met een loei grote claxon naast zijn oor hem even goed laten schrikken. Maarja zullen we maar niet doen he.

Zo dit was mijn klaar verhaaltje weer.

Groetjes Anouk

ik had m echt een knal verkocht!!!! lekker tactisch.....maar t kan ook andersom, mijn vriend vindt altijd alles leuk, en als ik dan een paar maanden later zeg " goh die broek zit toch wel n beetje vreemd he"   dan zegt hij " ja dat vond ik ook al maar ik zei maar niks"   afijn zo heb ik dus een paar maanden voor lul gelopen!!!

ik moet ook eerlijk toegeven dat positiebroeken " iets" met je achterwerk doen waardoor ie n stuk dikker lijkt, zal de pasvorm wel zijn ofzo.

groetjes janneke

Jeetje wat een flapdrol zeg...
Vind het niet erg sympathiek op zijn zachts gezecht...
Mannen vergeten vaak dat zij er door de tijd ook niet echt mooier worden...
Ze worden kaal, krijgen een bierbuik en 9 van de 10 heeft niet eens een lekker kontje..
Van mij kreeg hij een emmer water over zn kop, en kon hij op de bank blijven slapen.
Naast een poedel met eendikke reet wil je  tenslotte  toch niet liggen??!!!!
(heb geen last van hormonen hoor )

Het ligt dus niet aan jou!

Sterkte met je manlief!

Terug
Bovenaan