ggrrr dat avondeten....

A

Anoniem

Guest
nou leuk he,met de pot mee eten...
nou hier dus niet....
Al die prakkies gaan wel aardig goed,maar de rest tuft ze regelmatig uit.
wat eten jullie allemaal...tips graag en hoe gaat het met de pot mee eten bij jullie?
zal het ooit nog beter gaan,moet ik eindeloos geduld hebben....
wat op zich wel goed gaat is bijv rode kool met aardappels, gekookte witlof met aardappels,spitskool..al dat soort dingen.
maar geven jullie bijv ook gebakken aardappels ?..daar eten zo toch bijna niks van.
Die potjes tussendoor houden toch ook een keer op........
gr piewie,mvMila

Hier een hele makkelijke eter.
ALs wij iets eten wat te gekruid voor hem is (bv aarappeltjes van celavita) heb ik voor hem een eigen prakje. Zo kook ik een partij aardappels en wat groentes en vries dit in porties in. 's Morgens eruit halen en 's avonds opwarmen.
Yoëll heeft nooit van potjes gehouden, maar dat heb ik hem ook heel weinig gegeven. Ik vond het ook leuker om van te voren van alles te koken.

Nu heeft hij iets nieuws. Als het op zijn bord anders is dan op dat van ons, hoeft hij het niet. Hij eet dus gewoon zoveel mogelijk met de pot mee, zo ook spinazielasagne, bami enz enz.

Tja dus niet echt tips, nou ja het invriezen dan, maar verders.....

Hier nog zo'n vuilnisbak: ze schuift echt werkelijk alles naar binnen. Ze eet al lang met ons mee, (potjes zijn niet echt favoriet bij haar)wel zonder zout koken, hubbie mikt maar op z'n eigen prakkie extra zout.
We geven haar toch ook vaak gewoon eten uit het vuistje, dus ook wat gebakken aardappeltjes (veel hoeven ze toch niet), bloemkool of zo en wat stukjes vlees of ei. Ze pakt alles dus mooi zelf en eet het dan smakelijk op.   Wat ook wel helpt (bij haar dan) is dat je idd het eten van je eigen bord  geeft. Gewoon lekker met de vork: reuze-interessant en trots dat ze dan zijn (wouw, ik eet hetzelfde als mama!!)

Eet ze!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan