Ggrrrmmmbbblllll k*tweer!!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

ik schiet altijd in de stress als het keihard regent en ik moet ergens heen met mn ukkie. Is nergens voor nodig want sinds kort hebben we gelukkig de auto bij de deur (eerder moest Edwin die mee voor zijn werk, nu kan ie fietsen), maar toch??!!
Ik word echt gek van mezelf, wie herkent dit?
Ik had me zo voorgenomen een relaxte moeder te worden...

Groetjes Jenneke mv Ivar 18-9-06

Adem in.......Adem uit.......Adem in.......Adem uit.......Adem in.......Adem uit.......
En bedenk: Al moet je wel door de regen...we zijn van een soort dat niet oplost in water...
Fijne dag vandaag!
Leifs Nelleke

hoi hoi

nou idd brr houd er ook niet van..........zou het zonnetje wel weer eens willen zien!!

maar wat ik altijd doe is alles klaarzetten, zodat je het meteen kan pakken, dan jasje aan, mutsje op....
deur van de auto open, tassen en wandelwagen erin zetten en dan als laatste sophie in de auto   zetten....en hup we kunnen..

enne, hihihihi  idd we smelten nog steeds niet...

liefs tobi

..

Ik zou ook graag wat zomerser weer zien, maar helaas is dat nog niet in aantocht.

Vroeger vond ik regen altijd leuk, vooral als het niet koud was buiten. Lekker nat worden en in de plassen stampen. Dat wil ik Julian ook bijbrengen: regen is niet erg, maar leuk. en daarna naar binnen, droge kleren aan, haren drogen en lekkere warme thee drinken. Gezellig toch?!!
Probeer er een spelletje van te maken, leuk voor je kindje en ook voor jezelf!
(Tijdens een echt stortbui zit ik ook liever binnen hoor!)

Groetjes,
Ellen mv Julian

Die laatste is echt een goede tip, thanx! Ga ik ook proberen, misschien word ik dan zelf ook eens minder mutserig

Terug
Bovenaan