Ggrrrrrr........ Hoe serieus nemen apothekers hun werk???

Hey meiden,

Moet even mijn frustratie kwijt!!!
Zaterdag voor de eerste echo voor iui 3 geweest en moest weer fostimon spuiten. Ik had er nog 3, dus tm maandag. Geen probleem, wij naar de weekendapotheek en daar de bestelling gedaan. Die zou pas maandag gedaan kunnen worden. Ook nog geen probleem als ik 's avonds spuit deze ronde. De hormonen zouden door de apotheek thuis worden gebracht, omdat mijn vriend en ik gisteren allebei ver van huis waren. D levering zou in de avond zijn, na zessen, dus dat kwam mooi uit.

Gisteravond om kwart voor 9 nog steeds geen bestelling, ik had om 8 uur moeten spuiten. Werkelijk de hele omgeving afgebeld waar ze de fostimon op voorraad hebben, nergens dus. Een vriendelijke mevrouw heeft voor ons zelfs apotheken in Leiden eo gebeld, maar ook daar hadden ze niets. Pffffff..... Uiteindelijk weer met mijn eigen ziekenhuis gebeld ( andere locatie, Voorburg is alleen voor de dag) en daar zagen ze in het systeem dat ze in Voorburg zeer waarschijnlijk nog een ampul hebben.
Dus straks bellen en hopen dat het zo is, dan de spuit halen en meteen langs de apotheek die zijn taak heeft verzuimd. Nu maar hopen dat ze de spullen wel hebben liggen. Ik ga ze zeker ook even vragen waar ze nou eigenljk mee bezig zijn, ze nemen hun klanten lekker serieus op dee manier!

Lynn, jij weet vast om welke apotheek het gaat ;) de gene aan jouw ziekenhuis gekoppeld... Heb nu la genoeg van alles daar en dan ben ik daar nog niet eens onder behandeling!

Sorry voor mijn zeikverhaal, maar het wekt gigantische frustraties op hier in huis!

Liefs Daisy

Nou meiden,

Net thuis gekomen... Met de fostimon die ik via een persoon in Limburg in Rotterdam heb op kunnen halen. Dat geloof je toch niet???

Net ook nog even naar de apotheek geweest en daar 45 minuten moeten wachten, omdat ze mijn medicatie niet konden vinden. Na 45 minuten en tig keer om mijn naam en geboortedatum vragen eindelijk een pakketje met mijn naam erop. MAAR ZONDER DE PREGNYL!!!! 'mevrouw, ik snap er ook niets van, maar de pregnyl ontbreekt nog. Die zal nog wel bij de groothandel liggen...' en dan nog vragen of ze die bestelling morgen moet thuisbezorgen. Nou, ik kom hem wel halen!!

Ben er ff klaar mee vandaag. Wat een gedoe zeg en dat allemaal door een apotheek die blijkbaar zijn administratie niet op orde heeft.
Oh ja, met nog de welgemeende excuses en de collega had nog wel opgeschreven dat het een spoedbestelling was...

Dat laatste had ze beter helemaal achterwege kunnen laten...

De klacht naar de apotheek gaat er komen...!

Liefs Daisy

Jeetje! Hoe frusterend!!! Afschuwelijk! En dan willen ze dat je zoveel mogelijk stress vermijdt!! Zou zeker een klacht indienen. Hoop dat alles toch nog op tijd kan worden geprikt, succes!!!

Liefs

Ik heb 15 uur te laat gespoten... Vanmiddag moet ik weer terug naar het ziekenhuis en dan hoor ik wel verder hoe of wat. Hoop dat dit geen verloren ronde is geweest...

X

Terug
Bovenaan