Ghhrrr! Mijn lichaam speelde weer een spelletje

Hallo Allemaal,

Vanochtend een onaangename verassing.
Mijn Ongi is dus alsnog gekomen.

En ik heb echt mega pijn in mijn buik ook nu.

Dus ga zo het ziekenhuis maar bellen. Het word dus toch IUI
Alleen zit ik dus alweer met een probleem ik moet de 3e dag voor een echo
maar dan is het zaterdag en dus gaat dat niet...

Nou ik wacht af, misschien kan ik morgen al terecht, of anders maandag dus.

Bah zeg, had toch stiekem een heel klein beetje hoop, en zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad..........wat kan je eigen lichaam je toch voor de gek houden he!

Hoi,

helaas.....
Nou maak er een flinke baaldag van. Doe ik ook altijd. Ben afgelopen week ook weer ongesteld geworden nadat ik toch een hele goede hoop had. Dus leef met je mee.

Nou pak een lekkere jankfilm en kruip maar lekker op de bank.

Groetjes Naatje

Hi, ik weet niet wat t beleid in jullie ziekenhuis is, maar bij ons in t ziekenhuis (streekziekenhuis Sneek) kun je wel in t weekend komen voor echo's etc als je bezig bent met IUI...
Succes met je IUI..Onze eerste poging zal binnenkort voordoen...

Hoi

Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Wat een kl*#te verassing. Ik hoop dat je met de iui behandeling meer geluk mag hebben en je lichaam je niet voor de gek gaat houden. Doe het rustig aan vandaag want dat heb je wel verdient...

groetjes rozemarijn

Hallo!

Wat zijn jullie weer lief allemaal!

Echt steun heb ik aan jullie hoor!
Hier weten we waar we over praten en we voelen elkaar aan.................thanx doet mij heel goed.

Ja eigenlijk heb ik wel een baaldag verdiend he! Jankfilm en in joggingpak op de bank hangen lijkt me heerlijk nu. Heb ook best erge buikpijn nu..........maar helaas ik zit hier gewoon te werken (zit dus op mijn werk stiekem even op internet jullie verhalen en jullie reacties op mijn verhaal te lezen)

Zucht.......maar morgen vrij.

En heb net de Gynaecoloog gebeld. Mag morgen al komen voor de uitgangsecho!

Ga weer even verder.............misschien tot straks nog!

Heeeee Cynt,

Wat lees ik nu toch nog ongi geworden .......

Sterkte wijfie kan me voorstellen dat je boos bent op je eigen lichaam, dat die je weer in de maling heeft genomen, maar kop op, morgen kan je al een uitgaansecho laten maken spannend hoor dat gaat snel, hoop dat het zeker gaat lukken met iui,  en dat dan jullie grote wens uit zal komen.. Heb er een heel goed gevoel over...

heel veel knuffels van mij

He Cynthia,

Gotsieknotsie nog an toe........
Waarom moeten ze nou toch komen........
Potjandorie......

Heel veel succes morgen met de echo en natuurlijk met de eerste prikken he......en de IUI
Ook jou gaat dat lukken!!!

Liefs Flower

Terug
Bovenaan