gi av naar zh

Ik was gi 36wk en ik had mn oudste op bed gebracht,en ineens kramp..
Eenmaal op de bank werd het pijnlijk..om de 7 min..toen 5 min en daarna ineens 3 min..dus toch maar gebeld en we moesten komen.
In het zh aan de ctg en weeen kwamen vrij vlot achter elkaar.
Ze zeiden ook lijkt erop dat je gaat bevallen.
Toen kwam de arts kijken of ik ontsluiting had,maar was maar een vingertopje..en de weeen gingen ook naar mn rug,maar toen zwakte ze af.
Uiteindelijk stopte het en mochten we naar huis..
Pffff had v mij wel door mogen zetten.vandaag rare dag,nesteldrang,mn buik rommelt,komt t wel of niet..hebben andere dit ook al gehad?voor mn gevoel duurt t niet lang meer..

Nou dan denk je dat je bijna (weer) ouders wordt en dan toch niet. Als dit mij was overkomen had ik gehoopt dat het door zou zetten!
Maar ja elke week dat je kleintje extra zit is wel mooi meegenomen.
Allemaal het werk van moeder natuur!
Misschien iets rustiger aan doen?
Stertke en hou ons op de hoogte!

Jeetje...lekker schakelen. Eerst denk je t komt onverwachts en dan toch niet....pffff.
Hoeveel weken ben je nu?
Ik ben geen expert maar t lijkt me idd dat t nu niet lang meer kan duren toch?
Op zich wat 'allerlaatste' zegt....het is wel alvast een beetje voorwerk van moeder natuur.
Dus ik vind dat je na dit wel een hele vlotte soepele bevalling verdient hebt.

Sterkte met t verdere wachten!

Idd even schakelen..pfff..gisteren had ik ook maar een rare dag..je verwacht eigenlijk dat het ieder moment kan beginnen.
Voor de kleine is het beter maar hoop toch dat het niet lang meer duurt..en niet te vaak deze grapjes.waren helemaal op woensdagnacht en gister..en heb wel 3 kids te verzorgen.gelukkig was mn schoonmoeder er gister.hele huis weer fris..

Wilt niks zeggen, vriendin van me had dit ook al weken van tevoren en is uiteindelijk bij 39+4 bevallen maar ging toen wel in een razend tempo, vk gebeld en toen zij kwam zat ze al op 7 cm, binnen 1,5 uur was de kleine er, dus opzich is voorwerk niet altijd vervelend ;-) Maar blijft toch bij iedereen anders natuurlijk, ik hoop voor je dat je niet al teveel loos alarm hebt en snel je kleintje in je armen mag hebben! Succes!

Hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Hoeft helaas niets te zeggen maar het kan wel, bij mij was het bij de oudste, op dinsdag in het zh: ook regelmatige weeën en nauwelijks ontsluiting, weeën zetten gewoon door maar naar huis gestuurd met de mededeling dat het nog wel tot 2 weken kon duren maar nog geen twee dagen later had ik mijn zoon in onze armen (was toen wel al 40+1).

Terug
Bovenaan