Giechel....

A

Anoniem

Guest
Esther lacht niet naar iedereen, maar ze kan zo heeeeeeerlijk met geluid lachen! De slappe lach, dan schatert ze echt. Bijv als je haar op en neer schudt met paardje rijden. Maar ze kan ook zo verrukkelijk giechelen! Vanavond trok ik haar romper uit om te gaan douchen en ging daarbij per ongeluk met mijn koude hand langs haar oksel. En toen...het allerliefste giecheltje ooit gehoord! Nou heb ik nooit gemerkt dat ze kietelig was, dus ik nog een keer proberen en ja, ze bleef maar giechelen!

*SMELT*

Dat wilde ik even met jullie delen, die vlindertjes in mijn buik....

oowwhhh, wat heerlijk!!!
Lachend zijn  onze kindjes toch wel op hun aandoenlijkst, vind ik. Yanick lacht naar alles en iedereen, maar alleen bij mij of bij zn papa doet hij aan schaterlachen (gelukkig)

Vlindertjes? Meid, dan moet ik je toch iets uitleggen, je hebt toch echt iets anders in je buik, hoor  , ha, ha!
Lijkt me een geweldig geluid, ik zou ook smelten. Als ik het tenminste ooit zou horen... Christian lacht heel breed, maar eigenlijk nog zonder geluid, meer dan een zacht uh-uh-uh komt er nog niet uit
(geduld, geduld, mama...)

groetjes, Karin

Hihi, heerlijk meid. Lekker genieten!! Geweldig hè? Ik merk de laatste tijd dat Joey ook echt humor heeft. Laatst lag hij met zijn hand op de sluiting van zijn spreidbroek en ik zeg: 'nee schat, nog een paar dagen volhouden, ik heb je wel door: je wilt je broek niet aan hè?...' (of iets in die trant) Begint hij toch een partij te lachen, haha. Geweldig!!
En ook Joey lacht niet naar iedereen, hoor: houden zo!!

ach wat lief he!

We hebben het kietelen hier ook nog maar net ontdekt. Zoooo schattig. Vooral als hij helemaal in elkaar duikt, schoudertjes optrekt en giechelt.

En Karin: uh uh was hier het voorstadium van giechelen!

Daar zou ik ook van smelten hihi
Ik moet nog even geduld hebben denk ik. Evi lacht wel veel, ook met geluid. Maar die slappe lach of schaterlachen heb ik nog niet gehoord.

groetjes Sonja

Leuk he, dat lachen. Had er een paar dagen geleden (of was het alweer langer geleden) ook een topic over geopend. Prachtig.

Terug
Bovenaan