gift

dag allemaal, eerst iedereen sterkte met wat er hun is overkomen, ik lees deze site niet namens mijzelf maar namens mijn nicht die heeft haar ongeboren kindje met 25 weken verloren, nu wil ik er zoveel mogelijk voor haar zijn, toch zoek ik naar iets symbolisch wat ik haar kan geven, wie weet er wat? of is het beter om niets te geven, moeilijk he?

Wat goed van je dat je je nicht iets symbolisch wil geven omdat ze haar kindje is verloren!! Ze zal het zeker weten op prijs stellen dat je aan haar denkt en dat je er voor haar wil zijn. Een tip waar je denk ik wel wat aan hebt: kijk eens op de site www.binnenste-buiten.com Hier vind je de meest uiteenlopende troostgeschenken. Ik weet hoe belangrijk het is om over het verlies te kunnen praten en hoe fijn het is dat je bij iemand terecht kunt (mijn zoontje is 48 uur na de geboorte overleden). Wens je nicht heel veel sterkte van me! En laat het even weten of je wat kunt met deze info...

Hoi,
Misschien is het wel leuk om haar een vlindertje te geven,
Dat is een symbool van overleden kindertjes die verschijnen aan je in de gedaantens van vlindertjes.
Groetjes.

Het beste wat je haar kan geven is veel liefde en aandacht. Niet alleen nu, maar vooral ook na een aantal maanden, dan zijn de meeste mensen het nl. alweer vergeten!

Hallo Anoniem,

Mijn zoontje is meteen na de bevalling overleden en ik heb zelf het boekje
"de letters van je naam staan in mijn hart geschreven"van Ina Sipkes-de Smit gekocht en dat is een boekje met allemaal mooie gedichtjes. Dat zal ze vast waarderen!

Terug
Bovenaan