Giftige stoffen ingeademd

<p>Ik moest dit bericht weghalen, omdat er inmiddels gedoe is ontstaan met de aannemer...</p><p> </p><p>maar bedankt voor de reacties! Veel aan gehad.</p>
 
Ik zou me daar niet te druk in maken, het is niet dat je daar hele dagen ingezeten hebt he? Enkele uren, indirect, ... Het moeten al wel héle schadelijke stoffen zijn geweest om daar hinder van te ondervinden. Als je je er toch niet prettig bij voelt, kan je aan de buren vragen welke producten het juist waren, en de vraag dan stellen aan je verloskundige of gynaecoloog.
 
Die vraag ga ik denk ik geen eerlijk antwoord op krijgen, want de aannemer vertelde al een ander verhaal dan later bleek. Mijn vriend vertelde dat schilders vaak toch binnen terpentineverf gebruiken, maar dan onder een andere naam/'sausje'.
De verloskundige zei dat het voor een keer niet veel uitmaakt.
Maar ik blijf zo ongerust... ik hoop dus op ervaringen en reacties zoals de jouwe. Die is mijn eerste en ik weet vaak ook niet waar ik aan toe ben. Misschien hebben meer dames dit meegemaakt.
 
Ik zou me niet al te veel zorgen maken, het zijn echt maar een paar uurtjes geweest, en daarna heb je maximaal geventileerd, dus het beste gedaan wat je had kunnen doen in deze situatie! Er zijn zat vrouwen die na maanden van verbouwing in hun zwangerschap een gezond kindje op de wereld zetten of zelfs nadat ze (maandenlang) niet eens wisten dat ze zwanger waren en nergens op gelet hebben, en teveel stress hierover is ook weer niet goed. Dus lekker even voor wat ontspanning zorgen! Je doet het super!
 
Terug
Bovenaan