giga buik spier pijn

He dames

ik heb nu al hele poos gevoel dat ik giga banden pijn heb.... (onder in mijn buik, en in mijn rug)
op het einde van mijn 2e zwangerschap voelde het ook zo... ben alleen nu nog maar 9 weekjes????
Tijdens mijn 2e zw heb ik ook bekkeninstabiliteit gehad... en heb nu het idee dat dat het nu ook is...
iemand ervaring mee......tips mischien....
pff niet erg handig dit zo met een beeb van 8mnd rond dwarrelen..hihi

x anne

Hoi Anne,

Ik heb in mijn vorige (1e) zwangerschap, ook heel veel last gehad van bekkeninstabiliteit. Ik heb toen al die tijd bij menschediek gelopen. Ik ben nu nog maar 8 weekjes zwanger en ik kreeg al last van mijn rug voor dat ik wist dat ik zwanger was. Dus die angst zit er bij mij ook wel weer in.

Wat ik nu doe, is heel eenvoudig, gewoon weer opletten hoe  ik beweeg met de dagelijkse dingen. Ik heb een kleintje van 21 maanden, dus die laat ik nu vaker zelf lopen. Misschien is het handig als je alvast naar een terapeut gaat om die tips te krijgen hoe je het allemaal het beste kan doen met een kleintje van 8 maanden. Zij kan ook kijken of het terecht is die angst voor je bekken.

Ik had veel baat bij de oefeningen, ze paste die ook steeds aan op mijn lijf en leefomgeving.

Succes meid...

x pamma

Terug
Bovenaan