Gigantische hoofdpijn

Hallo dames,

Heeft iemand ervaring met gigantische hoofdpijn die niet weg wel gaan?

Ik heb namelijk al een tijdje (alleen in het weekend) gigantische hoofdpijn die niet weg wil gaan. Ik word misselijk van en moet echt gaan liggen want anders ga ik van mn stokje. Ik word er eerlijk gezegd een beetje flauw van. Het weekend is toch bedoeld om leuke dingen te doen en ik lig nu weekend aan weekend in mn bed omdat ik te beroerd ben om iets anders te gaan doen.
Volgens de verloskundige mag een paracetamol maar liever neem ik helemaal niks.

Liefs Eef

Als ik jou was zou ik die paracetamol dan toch maar nemen. Ik denk dat je je er een stuk beter door zal voelen. Het kan natuurlijk migraine zijn of dat de drukte van de week er in het weekend bij jou op deze manier uit komt.

Succes en sterkte ermee!

xx

Hoi, ik had hier enige weken geleden erge last van. Ruim 3 weken heeft het continu aangehouden. Nu is het eindelijk een beetje rustig. Het is zo vervelend.. je kan er niets mee.. ik heb maar 1 keer een paracetamol genomen, maar hielp me niet echt, dus heb het verder niet genomen. Ik heb er helaas aan toe moeten geven en rustig aan gedaan.

Sterkte !

Hej, ik kom ff buurten. Ik weet niet of je door de weeks veel werkt? Maar ik heb wel eens gehoord dat er mensen zijn die juist hoofdpijn hebben omdat ze in het weekeinde dan niets te doen hebben. (lees: niet hoeven te werken) Ontspanningshoofdpijn. Klinkt heel stom maar bestaat echt. Ik zelf heb heel veel migraine en spierspanningshoofdpijn gehad door hormoonschommelingen. Ik ging er voor na de fysio hielp mij soms best. Nu heb ik 12 weken geen hoofdpijn gehad door het begin van de zwangerschap, en tis weer terug... Volgende week afspraak maken bij de osteopaat, die schijnen ook veel goeds te verrichten. Misschien kan je vriend af en toe je nek en schouders masseren met olie, helpt mij altijd wel een beetje.

Hoofdpijn heb ik ook het hele weekend gehad.. verschrikkelijk.. en vandaag op kantoor speelde hij ook bijna weer op, maar toen heb ik snel een paracetamol ingenomen en heb ik verder geen last gehad.
Ik ga morgen bij de verloskundige navragen hoe en wat. Maar ik heb al veel op internet gelezen dat veel vrouwen hier last van hebben tijdens de zwangerschap.
Ik beperk mijn paracetamol gebruik trouwens tot eentje in de ochtend en eentje voor het slapen gaan.

Nou heb het nog even gevraagd. Er werd geadviseerd een spiegel op te bouwen met paracetamol zonder coffiene ipv het af en toe te gebruiken. Gezette tijden, dan werkt het het beste en kan absoluut geen kwaad!

heeel herkenbaar

ik heb altijd wel last gehad van lastige hoofdpijn die alleen met veel slapen en ibuprofen weg gaat. spanning en stress verergerde het

Toen ik de 1e keer zwanger was heb ik er ook veel last van gehad, en ibuprofen mocht niet, maar dat is eht enige wat hielp. pfff was echt doorpezen

deze keer maar een paar keer gehad, maar ik zit dus ook in de ziektewet, denk dat het helpt. Net als harde buiken is het toch een teken dat je teveel gedaan hebt en tja dat voel je pas als je even niks doet

succes ermee

Terug
Bovenaan