Gijs uit logeren, maar Feline weer thuis....

Gijs logeert even een weekend bij mijn moeder en partner en Feline hebben we vanmorgen naar schoonzus, zwager en neefje gebracht.
Ze zijn leuk naar Artis geweest, ze hebben daar tussen de middag patatjes gegeten, ze heeft een kadootje uit mogen kiezen (een superleuk paars aapje en haar neefje dezelfde, zo schattig!)
En toen weer naar huis toe, in de auto lagen ze allebei te slapen.
Toen er gegeten moest worden werd Feline een beetje gek, want na het eten moet ze naar bed natuurlijk en ze voelde het al aankomen, ze ging niet thuis slapen (hadden we al wel verteld hoor en toen zei ze ook, nee thuis slapen).
Dus huilen en eten hoefde ze niet, ze wilde mama!
Dus we werden om 5 voor 7 gebeld, het ging echt niet, dus we zijn haar op gaan halen.
Zijn we daar, zit ze lekker een ijsje te eten. En ze zegt: Niet eten, niet hier slapen, thuis bij papa en mama. Dus ik zeg: Ja je mag zo lekker mee naar huis. Toen ze haar schoenen en jas aanhad dacht ze: oke ik ga naar huis, dus toen vroeg ze wel of ze nog iets eten mocht. hahaha
Dus onderweg heeft ze een boterham gegeten.
En meerdere malen gezegd: ik niet eten en niet slapen daar, ik ging huilen. Papa en mama mij halen! hahaha.
Nou ja we hebben nu vannacht alleen Feline die wakker wordt, scheelt toch!

groetjes Maris

Oooh, aan de ene kant natuurlijk wel heel schattig dat ze liever bij papa en mama wilt blijven, toch?
Misschien een ander keertje.
Succes vannacht, ik hoop dat ze lekker slaapt,
groetjes van Sonja

hoi Maris,
wat een schatje is ze toch hè dat ze liever bij jullie slaapt. Natuurlijk ook wel balen voor jullie dat je 'kinderloze' weekend niet doorgaat.
Ik hoop voor je dat je toch kunt uitslapen en dat ze niet de hele nacht door wakker wordt.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan