Gijs uit logeren

Jaja ik ben een ontaarde moeder. Ons manneke (5 maandjes nu) gaat van het weekend even bij mijn schoonouders slapen. Ik zal hem zo erg missen, maar we moeten gewoon even rust hebben. Hij huilt echt soms zo veel, dat we er gek van worden. En 's nachts 2 of 3 keer wakker is ook niet zo leuk....

groetjes Maris

Wie weet doorbreek je hiermee wel even de circel en slaapt hij bij je schoonouders lekker door!
Heb je trouwens het bedje al eens verplaatst?
Ivm wateroren en aardstralen??
Je weet nooit denk ik altijd maar...
Vind het wel stoer van je schoonouders eigenlijk, dat je bij voorbaat al weet dat je (wrs) een gebroken nacht aangaat! Lief hoor!

Groetjes en welterusten!

Sas

Hoi Sas,
Ja wie weet. Nou fijn voor hun en fijn voor ons dan haha. Maar hij slaapt nu op zijn eigen kamer in een ledikant en daarvoor bij ons in een wiegje, maar hij heeft nog nooit goed doorgeslapen.
Dus ik denk niet dat t daar aan ligt. Ik denk eerder dat hij moet wennen aan het eten dat hij nu krijgt ipv borstvoeding. En volgens mij heeft hij ook last van tandjes die door moeten komen. Ik zie nog niks, maar hij is wel echt heel druk aan het kauwen op alles.

En mijn schoonouders hebben pas geleden opgepast toen wij uit eten gingen en Gijs heeft toen...........
de hele tijd gehuild (2,5 uur waren we weg).
Dus mijn schoonvader wilde toen wel meteen naar huis toe hahaha.
Maar goed het is voor ons en de kinderen beter, we zitten er gewoon doorheen.

groetjes Maris

Hey Mariska,

Een hele goede beslissing van jullie hoor! Kun je lekker eens goed slapen. En dan ben je weer super fit als de kids terugkomen!

Groetjes Babybelle

Meid, je heb nog maar gelijk!!!

Tuurlijk ga je ze missen (spreek nu ook voor Feline ;-)) maar aan een uitgeruste papa en mama hebben de kids uiteindelijk meer.

Ik wou dat wij onze kids eens voor 1 nachtje ergens konden laten logeren.. De rust is hier ver te zoeken momenteel.. Ben alleen nog maar bezig met de kids, en met nix anders :-S

Maar jullie moeten echt lekker genieten van de rust én elkaar!!

Veel plezier en rust toegewenst..

Liefs Deb.

Hoi Mariska,

Heel goed hoor, dat je ze een keer laat logeren.
Ik begrijp dat Gijs niet goed doorslaapt. Wil je niet ontmoedigen maar bij onze Sven heeft het 9 maanden geduurd voor hij 1 nachtje doorsliep en ongeveer tot zijn 1,5 voor hij meer nachten wel dan niet doorsliep....

Misschien een tip: ga eens naar een osteopaat. Het kan zijn dat er iets klem zit in zijn lichaampje waardoor hij niet kan slapen. Bij Sven heeft het destijds wonderen gedaan.

Geniet maar lekker van je nachtje en rust maar goed uit.

Groetjes,
Maike

Hoi Maike,
Feline was t zelfde verhaal, die slaapt eigenlijk pas door sinds begin dit jaar. Die was steeds supervaak wakker. En nu had ze een oorontsteking waardoor ze wakker was.
Dank je wel voor de tip van de osteopaat. We kijken het eerst nog aan, want hij is van bv naar fv over sinds kort, dus t is weer wennen.

groetjes Mariska

Oh lekker hee! geniet ervan!
vind het wel heel lief van je schoonouders trouwens! die van mij zijn hier nu op visite maar een huilende Erik kan ik geloof ik niet bij ze kwijt...

Groetjes en wel lekker slapen he!

Terug
Bovenaan