Gijs weer thuis!

Nou onze jongen heeft 2 nachten doorgeslapen.... Het zou kunnen dat het aan zijn bedje legt. Nu we er over nadenken heeft Feline in dat ledikant ook nooit doorgeslapen.... Dus als hij vannacht niet doorslaapt dat gaan we het campingbedje opzetten en kijken of dat helpt!
Hij ligt nu in zijn bed en hij huilt alweer.... dus ik ga hem maar even troosten.

groetjes Mariska

ps mijn schoonvader was het zat omdat hij in zijn hobbykamer lag hahaha

Hoi Maris,

Wat bijzonder dat ie nu weer al doorgeslapen heeft. Ik hoop dat het ritme van veel huilen nu doorbroken is. Ik zou hem proberen op precies dezelfde manier in bed te leggen als je schoonouders deden en idd dat campingbed is al een goed idee.

Ik wens je alvast een fijne nacht toe!
Groetjes Babybelle

hee hoi,

fijn dat hij weer thuis is! en hopelijk slaapt hij nu bij jullie ook beter! en anders idd dat campingbedje maar eens opzetten!
Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zat. Erik is nu bijna 3 maand en het lijkt me zoooo heerlijk om weer eens langer dan max 5 uur te slapen!

Groetjes Alberdien

Hoi hoi,
nou hij heeft gegeten inmiddels en ligt nu al weer even te slapen (wel gemiep gehoord)
En straks om 10 uur wordt hij wakker (volgens schoonmoeder) dan fles en dan doorslapen. Dus ik hoop dat t goed gaat!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan