Gillen, gillen en gillen

<p>Mijn zoontje is inmiddels 29 weken (bijna 7 maanden). Het is een schat van een kind, heeft altijd wel zijn lachje klaarstaan. </p><p>Toch heeft hij nu een periode dat hij niks goed vind en alleen maar zit te gillen. Het is niet huilen, maar gewoon gillen en doen alsof hij huilt. Als ik een gekke bek trek dan lacht hij zelfs door het “huilen” heen. Soms ook wel grappig, maar heel vaak niet haha..</p><p style="text-align: right;">Ik denk persoonlijk dat het komt omdat hij nog niet veel kan. Maaaar wel heel veel wilt.. </p><p>Herkennen meer ouders dit? </p><p> </p>

Onze dochter is morgen 4 maanden. We zitten midden in een sprong. Ik merk wel dat ze gefrusteerd is. Ze wil graag staan, rollen en andere posities innemen dan alleen liggen en zitten... En dat kan fysiek nog niet zelf. Dat geeft een hoop gehuil tussendoor op. We doen veel spelletjes met haar om haar wel het gevoel van staan e.d. te geven. Alleen mag dit nog niet te lang. Gelukkig is ze tussendoor ook wel blij. Het is niet de hele tijd 'drama'.Zoek een weg waarin jullie allebei blij worden. En onthoud... It's just an other fase' ? het gaat weer voorbij.Sterkte!

Ojaa hoor mijn zoobtje is bijna 7.5 maand en ik herken het.
Hij is heel makkelijk lief en een  echte lachebekje.  Maar kan ook echt zn momentjs hebben dst die alleen maar aan het zeuren drammen gillen is dat niks goed is. 
Dit is wel vaak ook in een sprong merk ik ook altijd wel.  Als er niks aan de hand is en ik merk dat het aandacht is probeer  ik het ook weleens te negeren

Terug
Bovenaan