gillen pffffffffffffff heb geen oren meer over

hoi hoi

sverre is weer in een gil tijd om alles omdat hij zijn zin niet krijgt of omdat de deur dicht gaat. is af en toe echt niet leuk meer. weet dat het over gaat maar heb heb effen tips nodig. en steun hahhhhahah. komt ook door ons onrust thuis ivm werk jeroen. maar voel me nu wel een stuk beter gelukkig

hoe doen jullie dat aandacht aflijden of negeren.

de mensen in de suppermarkt kijken ook sverre kan zo hard gilllen dat iedereen kijkt de ramen springen nog net niet.

en wat doen jullie met auto rijden hoe houden jullie ze bezig. merk nu echt dat sverre het niet meer leukl vind.

doei doei lucy

OOOO jullie hebben er ook last van in de supermarkt haha! Ja hier ook een drama..ik heb het bij het CB gezegt en ik moet veel tegen Sam praten..zo van: zoo..wat zie jij allemaal daar voor lekkere dingen? en dan wel aan kijken..en dan geef ik Sam een pakje wickey ofzo of een koekje die ik dan alvast uit de schappen pak..niet als ie loopt te gillen natuurlijk maar zo probeer ik hem te leren dat de supermarkt heel leuk kan zijn als ie maar lief doet :D

En als hier de deur dicht gaat doet ie het ook hoor..dan gaat papa weg en gaat ie staan te huilen..ik doe net alsof ik het niet echt hoor en zeg alleen: papa komt zo terug hoor!
Zodra hij ziet dat ik er ook niet verdrietig onder ben en gewoon verder gaat dan pakt hij ook snel weer zijn speelgoed enzo...als ik hem ga zitten troosten denkt hij alleen maar: Zie je nou wel, het is heel erg dat papa weg gaat want mama gaat mij zelfs troosten..

Dus tot zover mijn tips :)

Trouwens...
Ik heb pas hier een opvoeddeskundige over de vloer gehad omdat sam zo driftig is!
En die zei dat ik alles moest zeggen wat ik begreep..als sam dus iets wilt en het mag niet van mij moet ik zeggen: Jaa...mama ziet dat Sam iets wilt pakken uit het kastje maar mama zegt nu even nee...maar wat wel mag is (en dan wat om handen geven wat wel mag, een pan met een pollepel ofzo...geen speelgoed want boeit hem toch niet :p)

Dus het advies was kortsamengevat dat je moet aangeven dat je het wel SNAPT maar niet WILT dan voelen de kinderen zich wel begrepen en worden de driftbuien minden!

Succes ;)

Gr angela

Hoi,

Nou Thomas kan er ook wat van hoor, alleen doet hij het dus uit enthousiasme!!
Als zijn neef komt, wordt ie blij en wil dus letterlijk en figuurlijk van zich laten horen! Dan gaan ze dus met zijn 2en verder! Wordt er ook helemaal gek van, ben hem nu aan het uitleggen dat het zeer doet aan de oortjes bij mama. Misschien dan het dan werkt!

Dus mochten jullie ook nog andere tips hebben, hoor ik het ook graag hoor!

Groetjes,
Bianc.

hoi hoi

we hebben uitgevonden dat als sverre melk krijgt of dingen waar melk inzit. hij echt niet te harden is en vooral gilt. nu zijn we weer terug op het oude pad dus geen melk en hij gilt een stuk minder. gelukkig je wordt er niet vrolijk van.

hij probeert ons nu uit met zacht gillen enn dan kijken hoe je reageerd maar nu stopt hij gewoon en gaat met wat anders verder.

nou doei doei lucy

Terug
Bovenaan