gillen tijdens de fles

hallo allemaal,

mijn dochtertje van 13 weken doet het super goed en ze is super makkelijk als ik het zo mag zeggen maar nou is ze sinds 3 dagen aan het huilen tijdens de fles ervoor en erna is er niets aan de hand maar tijdens zet ze het op een brullen, nou had ze gister avond een flinke poepbroek dus dacht dat dat haar dwars zat maar ik gaf vanmorgen haar eerste voeding niets aan de hand dus dacht nou ze is het kwijt kostte wat moeite maar ja kan gebeuren. nu geef ik net haar 2e ochtendvoeding en was weer niets aan de hand dus lekker gebadderd en vervolgens de fles... ja fout dus het was niet meer huilen maar echt gillen echt gillen vraag me af of jullie hier ervaring mee hebben of een oplossing heeft?? ze ligt nu weer rustig in dr box te slapen help????
 
hoi ilsje,

kan het geen krampjes zijn?
wellicht heb je nu ineens het kraamwater gebruikt ipv spa blauw.
lichte massage op het buikje kan dan wellicht helpen en anders proberen met spa blauw
 
@ mamavanesmee

gebruik van begin af aan al kraanwater ( gekookt)en als ze krampjes heeft dan is het meestal erna nog nooit tijdens als ik haar rechtop houd is er niets aan de hand maar liggend gaat het fout alhoewel ze net met de fles van 4 uur geen last heeft gehad dus misschien toch eenmalig??
 
lief dat je eraan denkt gaat goed ze heeft er geen last meer van gehad gisteren had ze na haar voeding van 19.00 nog happen dus voor de gein laten sabbelen aan mama dr banaan, ja fout ze hapte er vrolijk op los en vond het helemaal geweldig maar ben nu de fles aan het geven en het is weer raak bij dezelfde voeding verder geen enkele voeding alleen de 2e??? volgens mij zijn het toch krampen zou jij trouwens even bij het onderdeel voeding willen kijken heb ik net een nieuw onderwerp neergezet miss kan jij me helpen???? kus
 
Terug
Bovenaan