Gillen tijdens het eten!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Onze zoon wordt a.s zaterdag alweer 1 jaar, wat gaat 1 jaar toch snel voorbij!
Maar we zitten met het volgende. Tijdens het eten en voornamelijk met avondeten, gaat Matz gillen. Hij eet wel, maar tussendoor gilt/krijst hij!
We hebben al veel dingen geprobeert, negeren, afleiden, troosten. Maar het lost niks op!
Hoe kunnen we hier het beste mee omgaan??

Hmm... Vervelend voor jullie zeg!! Is het niet zo, dat het niet snel genoeg gaat?? Tenminste, dat was bij Dylano wel zo. Als wij tegelijk eten, doe ik eerst hem een hapje, en dan ik. En zo om en om verder zeg maar.
Dan kan hij krijsen wat hij wilt, maar wij moeten toch ook eten??
Ik denk zelf dat blijven (proberen te) negeren het beste is. Dylano heeft het een paar dagen gedaan, maar weet het nu onderhand wel.
Voorderest zou ik het niet weten meid.

Succes iig!!

Liefs Debby.

Hoi,

Wat vervelend zeg.
Mijn eerste gedachte is eigelijk is hij niet te moe om te eten. Als Jennifer te moe is dan  huilt ze  tussen het eten door... (tja niet krijsen).

Of komen er kiezen door???

Succes met je zoontje  hoop dat het gauw over gaat..

gr. Ilone  

Hoi,

Vervelend he dat gillen.
Wij hebben het hier ook met Anne-Sophie.
Ik denk dat hte komt omdat mijn man er dan ook bij is en mijn man en ik ook weleens samen praten. Zij krijgt dan even geen aandacht.
nu doen wij het zo.
als ze gaat gillen, krijsen zeggen we eerst een keer dat ze dat niet moet doen.
Als het niet stopt draaien we haar met kinderstoel en al om zodat ze met haar rug naar ons toe zit. Vaak probeert ze dan wel om onze aandacht te trekken maar daar reageren we niet op.
Meestal stopt het krijsen/gillen snel en als ze helemaal stil is zeggen we: goed zo, grote meid en dan draaien we haar weer terug.
Dit is bij ons de enige manier die werkt.
Misschien het proberen waard.
Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan