gillen..zetpil geven..

mijn kindje is nu 4 maandjes jong en alles gaat eigenlijk prima.
snachts slaapt hij nog in zn puckababy, maar slaapt meestal dan wel door.
nu merk je dat hij weer in een groeifase komt te zitten, hangerig huilerig enz..

nu per vandaag ging hij gillen zodra ik hem in zn bedje neerlegde.

we dachten van de week al dat hij oorpijn had,arts geweest en die heeft niet ondekt.

ze vertelde als een baby wat verstopte neus of wat verkouden is dan zoutoplossing kan krijgen
blijven de holtes leeg en krijgt hij geen druk op zn oren.

maar omdat hij nu zo gilt de huisartsen post gebeld die me vertelde dat ik een zet pil kon geven

dit geen kwaad kon want hij heeft geen koorts ofzo,
maar oorpijn zou wel erg naar zijn voor mn mannetje en dit zou dan wel helpen en moeten dit nu ff een uurtje aankijken...

nu ligt hij eindelijk lekker te slapen op zn bedje zonder te gillen, maar ben toch wat onzeker over die zetpil.

moeders met ervaring????
 
hoihoi,
Ons zoontje is nu 9maanden,in het begin zo rond 3 4 maanden heeft hij vaker een oorontsteking gehad dit komt indd door een vertopte neus enz.Hij ving iedere keer weer een verkoudheid op het dagverblijf,dit is schijnbaar nodig om weerstand op te bouwen.Een zetpil kan geen kwaad,mijn huisarts adviseerde dit ook,ze geven nl niet zo snel een kuurtje ertegen.Vaak kunnen ze bij die kleintjes een ooronsteking ook niet goed zien omdat alles zo nauw is i n het oortje.Gewoon goed na je gevoel luisteren,de een geeft makkelijker een zetpil als de ander en de meningen zullen hier ook wel heel erg over verschillen.succes ermee,
groetjes yvonne
 
Hoi,
Ook als ze tandjes krijgen kunnen ze last hebben van de oren! Denk dat die kans groot is, aangezien de ha niks kon zien!
Mijn meisje is nu 4mnd en heeft de 1e en 2e tand, is wel vroeg, maar bij de meeste kindjes zijn ze nu wel al aan het duwen!
Een zetpil kun je best geven die van 120mg, kan geen kwaad en zeker voor de nacht soms ideaal!
Heb je ook al eens geprobeerd tandendruppels, chamodent te geven, dat helpt ook goed!
Succes ermee
 
Terug
Bovenaan