Gillen

He mede-forummers,

Zoals jullie aan de titel al kunnen zien, gaat het om gillen. Onze Lyanne doet dit vaak, veel en heeeel hard. Het liefste in een drukke winkel!
In het begin vond ik het nog leuk, nu soms ook nog wel, maar ze gilt echt keihard!
Ik negeer haar al als ze het doet, want als je er iets vanzegt, krijgt ze aandacht en gaat ze nog harder gillen. Soms is ze gewoon schor van het gillen.

Wie heeft hier ervaring mee en weet hoe ik haar dit af kan leren?

Groetjes, Marieke

Sorry, die van mij lacht de hele tijd, altijd en overal eigenlijk. En als ie al een keer minder plezant geluid maakt midden in de winkel laat ik hem ook zijn gang gaan, zal ie dan wel een reden voor hebben. ( mama te traag aan het boodschappen doen of zo, hahah)

Misschien meer geluk bij andere mama's, succes ermee!

Gr. Marieke

Geen tip ofzo maar volgens mij is het gewoon een fase. Lukas heeft het ook gedaan. Ik zou het niet bewust afleren (lukt denk ik toch nog niet met zo'n kleintje). Gaat denk ik vanzelf over.

Annemieek

Ik stop z'n speen dan altijd in z'n mond. Ik gebruik dat ding in principe alleen in bed, maar ik neem 'm altijd voor de zekerheid mee. En daar ben ik dan heel blij mee in zo'n drukke winkel, of in een wachtkamer, of in de bus, of . . .
Liefs Nelleke

Het is inderdaad een fase voor het brabbelen..

En afleren?? Nee joh!! Het is juist heel goed dat ze het doen want zo oefenen ze  met klanken en leren ze te articuleren.

Het is dus een erg belangrijke fase die je eerder moet stimuleren dan afremmen..

Succes!!

Esmé mv Kay

haha hier ook zo 1 gillen tot der ogen uit der hoofd ploppen en ze rood aanloopt hihi, ach ze heeft er wel lol in. Maar een speen op zijn tijd dempt wel lekker!

Bedankt voor jullie reacties!

Ik laat ze ook gewoon gillen hoor, want meestal gilt ze als ze plezier heeft. En dat heeft ze de hele dag door, vandaar ook haar bijnaam Little miss sunshine. D'r tandjes kwamen door, maar mevrouw bleef vrolijk. Paar weken geleden griep gehad, maar ze bleef wederom vrolijk.

's Avonds is ze gewoon moe van al het lachen de hele dag door!

Groetjes, Marieke

hoi..
ik herken het ook helemaal.blij te lezen dat ze niet de enige is..is dit nou echt iets voor een meisje ofzo dacht ik al.ze heeft het gillen helemaal uitgevonden.wat wij doen is er niet te veel aandacht aan besteden..ik vindt het niet nodig dat ze dit de hele dag gaat doen om aandacht te vragen.
Mila blaast ook met haar tong tijdens het eten..ik weet dat dat er bij hoord maar ik ga niet stimuleren dat ze al het eten tegen me aan spugt.ik zal idd zoals je   nu doet er niet te veel aandacht aan besteden..volgens mij gaat het dan vanzelf wel weer over(fase)
groetjes piewie

Terug
Bovenaan