Gillen!

A

Anoniem

Guest
Kunnen jullie ukkies ook zo enorm veel lawaai maken?
Hahahaha ik lach me soms een bult om die kleine hier.
Hij heeft echt ontdekt dat ie een stem heeft hoor.
Hij komt gewoon boven de stofzuiger uit.
En lachen dat ie dan doet.
Of als mijn man net doet of tie hem op gaat eten.
Nou, dan gilt ie het uit van plezier.

Hahahaha ik moest lachen om je zin: "als mijn man net doet alsof hij hem op gaat eten".
Ik zie mijn eigen vriend nlal voor me met mijn dochtertje. Die doet dat ook altijden dan komt ze niet meer bij van het lachen!! heeerlijk.
Vanavond na het badje begon ze ook echt te schreeuwen van plazier. zo leuk!
Trouwens, als ik haarop mijn borst zeg maar leg (dus met haar gezicht tegen mijn gezicht ongeveer) maakt ze haar mond zo wijd open als ze maar kan en gaat ze mijn hele gezicht af..een soort kusjes geven/knuffelen lijkt het wel, heerlijk!! En dan die geluiden erbij....

O heerlijk! Leuk he die kleintjes. Gisteren ging ik zo met mijn neus langs zijn neus en toen schaterde die gewoon. En vanmorgen alleeb al bij het zien van zijn fles begon hij keihard te lachen. Hahahaha...

Nou ja, je gelooft het of niet, maar dit deed ik dus ook afgelopen week toen ze op de commode lag (neus tegen neus!) en ik heb haar nog nooit zooo hard horen lachen!! Ik had de tranen in mijn ogen en moest zelf ook heel hard lachen.
En hoe harder ik lachte, hoe harder zij ook weer begon!! Zooo leuk he!
Leuk he, ze zijn even oud en vinden ook nog allemaal dezelfde dingen leuk en lekker! Hahaha... Misschien gaan ze wel trouwen later  hihi

Hahahahahahaha, ik kom hier niet meer bij.
Ja, wie weet zeg!
Ik vind het ook wel heel leuk dat ze even oud zijn!
Ze hebben vaak echt precies dezelfde dingen. Zo leuk!!!
Efraim kan ook zo hard lachen als ik begin te lachen.
Dan kom je af en toe echt niet meer bij gewoon. Heerlijk!
Of sávonds in bed ligt ie soms nog een poosje te kletsen.
Dan liggen mijn en ik in bed soms te schudden van het lachen om al die geluidjes. Prachtig!

Eline heeft deze wk het gillen ontdekt. Echt van die gilletjes van zacht naar hard, en van laag naar hoog in toon. Super, alleen had ik gisteren behoorlijke hoofdpijn van al dat gegil. Ze was er gisteren zo volop mee bezig en maar voor even af te leiden zodat ze even niet gilde. Op het kdv vandaag had ze weer veel gebabbeld en bubbels geblazen zeg maar, gelukkig niet de tent bijelkaar gegild.

En dat schaterlachen is idd !! Heerlijk, regelmatig tranen in m'n ogen als ze dat doet. Ze is gek op samen zingen; ik zing voor haar en wiebel haar handjes heen en weer als ze id wipstoel zit. Ze giert het dan uit. M'n man is heel hard met z'n hoofd  aan het ja-knikken (hoofd snel op en neer zeg maar) voor haar, dan giert ze het ook uit. Super he? Ben benieuwd wat de volgende ontdekking van haar  wordt.

Terug
Bovenaan