Gillen...

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's

Ik moet heel eventje stoom afblazen...
Noa gilt iedere dag keihard en dan kijkt ze me echt zo ondeugend aan...
het lijkt wel aldof ze ons aan het uit proberen is.
toen ze een maand of 6 was begon ze er voor het eerst mee, maar een maand later was het gillen voorbij en brabbelde ze gezellig, maar nu is sinds afgelopen week toch het gillen weer terug als mijn man of ik er wat van zeggen gaat ze of lachen of huilen..
af en toe word ik er echt knettergek van ben ik even blij dat ze dat s'nachts niet doet joh!

Mijn overbuurvrouw heeft een dochter van bijna 2 en die gilt nog steeds iedere dag keihard, het schijnt dat jongens dat nie of minder doen.

Wie heeft er ook een   'gillertje' in huis?

ze lijkt soms echt een kakatoe want ze heeft punkhaar

Groetjes Chantal mama van Noa 30 januari 2008

Hoi,

Ik heb zelf geen giller, althans nog niet en mijn zoontje is 7 maanden.
Maar een vriendin van mij heeft een zoon van 15 maanden en die gilt bij alles wat hij doet, echt vreselijk!! Dus ik begrijp wat je bedoelt.

Een andere vriendin had dit ook en die hebben het genegeerd. Niet op reageren dus en zelfs weglopen en iets anders gaan doen. Dat heeft gewerkt en het is over.
Het straffen heeft vaak geen zin, is negatieve aandacht en dat moet je nu juist zien te voorkomen!!

succes!

x romaty

AAAAAAAAAAaaaaaaaah is weet wat het is Zifjon heeft een heel hoog stemmetje (zeker voor een jongen) en die weet hij heel goed te gebruiken. ook hij gild bij alles wat hij doet en of het nou leuk is of niet hij gilt. Soms schreeuw ik dan gewoon mee en dan ki9jkt hij me echt aan met een blik van MAMA DOE EENS NORMAAL. Maar ja dan is het soms wel even over :)

gr van Mariska en Oh ja soms achter tik tak zetten maakt hem rustig en is het even over met gillen

Als ze gilt, is ze dan boos of heeft ze gewoon uitgevonden dat je dat kan doen met je stem? Mijn oudste dochter heeft het ook een tijdje gedaan. We hebben er niet te veel aandacht aan besteed en toen ging het vanzelf over. Als je er aandacht aan besteed dan heb je kans dat ze dat doorkrijgt en het blijft doen.

Hey,

Hier ook zo'n gillertje.... Maar goed dat hij maar een 6-7 uurtjes op een dag wakker is....Ook jongens kunnen gillen .

Hier was het zo dat hij ondekt had dat hij kon gillen (5 maanden) Hij heeft nooit echt  gebrabbeld, maar gegild.  Tot afgelopen dinsdag toen kwam er in een keer PAPA WAWA en MAMA uit en stopte  hij daar niet meer mee....  Is wel een hele verandering ineens. Hoop voor jullie dat het ook zo gaat. (Is wel zo  fijn als je je bezoek kan  verstaan).

Groetjes Wendy  (mama van Jordy 7 mnd)

Hoi,

Myrthe gilt ook, maar dit is bij haar echt haar stem ontdekken. Soms echt de hele dag lang en dan is ze aan het eind van de dag schor hihi.
Af en toe gil ik mee maar dan wordt ik toch vervreemd aangekeken

Ik denk ook dat geen aandacht eraan geven beter werkt dan negatieve aandacht. Want dat is grappig, zeker op deze leeftijd.

Succes, enne oordopjes zijn overal te koop

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan