Gillen!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Sinds kort is Evi echt onwijs vervelend!
Ze begint 'smorgens al te zeuren terwijl ze normaal gesproken gewoon lekker kon spelen of Bumba kon kijken. Nu wil ze alleen maar aan me hangen en gaat ze huilen als dat niet kan. Nu werk ik aan huis, dus het kan ook gewoon echt niet!
Verder is ze de hele dag echt oorverdovend aan het gillen, het gaat door merg en been. Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren, maar soms kan ik er niet aan doen en word ik echt een beetje boos op haar. Waarna zij weer begint te huilen.
Iemand tips?

Lonka
Mama van Evi, 15 maanden

Hoi,

Helaas is dit ook een fase. Myrthe heeft dit wel vaker. Dan weer een tijdje wel, dan niet.
Gillen is het beste te negeren inderdaad, maar je bent ook een mens en als je dan boos wordt kan je niks aan doen.
Ik heb dat ook weleens, waarna Myrthe gaat huilen en komt knuffelen en dan gaat het weer goed.
De beste tip die ik heb gehoord is echt even alle aandacht geven voor een uurtje. Bij Myrthe helpt het wel, daarna speelt ze wel weer iets meer. Alhoewel ze dan nog steeds veel aandacht vraagt, maar laten helpen werkt ook.
Heel veel succes en sterkte

Reneke

Heey,

Voor mij is dit helaas ook heel herkenbaar.
Noa zit ook alweer in deze gil fase als haar iets niet aanstaat zet ze gelijk een keel op en als je dan na  het zoveelste giiletje NEE zegt gaat ze huilen.
Ook zit ze de hele dag door te zeuren dat ze opgepakt wilt worden en owee als je haar dan weer neer wilt zetten is het gelijk hysterisch op de grond gaan liggen gillen pfff.... vermoeiend die   fase's hopelijk niet van lange duur!!!

Owja nog een ding, het slapen s'avonds is hier een ramp, ze gaat meestal om 19.00 naar bed maar slaapt pas echt om 20.30, en ligt meeste van de keren hysterisch te huilen, verlatings angst zeggen ze, maar heb ik dat niet al een paar maanden geleden voorbij zien komen?!
Nu heeft mijn man het ff overgenomen en jullie zien het  tijdstip 21.15!

Succes met de fase's

Groetjes Chantal

hoi, Daniël heeft hier ook een tijdje gegild en doet het soms nog wel eens.
hier heeft het gillen negeren, maar als hij lief praat het juist positief benaderen door te zeggen dat ik dit heel goed van hem vind en hem een applausje te geven wel heel goed geholpen.

Een uurtje er echt helemaal voor hem zijn en hem alle aandacht geven helpt hier heel goed, daarna gaat hij in de box, en zet ik de box naast de tafel als ik wil scrappen (=hobby)
Daniël vind het leuk om er toch bij te zitten, en dan kan ik tegen hem kletsen zo af en toe, en hij speelt lekker in de box en hangt niet aan mn benen (of spullen)

liefs marina

Terug
Bovenaan