Gillen

Hoi meiden,

Hebben jullie kids het gillen ook uitgevonden??
Quinn ( helaas) wel. Zucht.......
Het is net alsof bijna de hele dag de sirene aan staat.
En het gaat steeds harder en harder. Quinn doet het helemaal wanneer hij aandacht wil of erg moe is. Of als hij op zijn manier te lang moet wachten op z'n fles.
Ik weet nog goed dat Yordi die periode ook heeft gehad, maar pfffff ik vraag me nu al af hoe lang die periode nog gaat duren. De buren zullen soms wel eens denken, wat gebeurd daar toch allemaal met dat kind. Nog meer kleine gillertjes??

Liefs marielle Quinn 6,5 maand

Hahahaha, mijn moeder was hier afgelopen weekend en die maakte de opmerking dat als ze ooit een neiuw geluid voor de sirene nodig hadden, Jasmijn wel in aanmerking zou komen :)

ja haha, we zaten net aan tafel met fiene vor het eerst in de kinderstoel en ze voerde het hoogste woord door heel te tijd te gillen, misschien niet zo erg als jij bedoelt wat het was meer grappig dan storend.

succes met de kleine!

Sorry dat ik het toch moet zeggen ik hoop, wens dat ik dit zal horen!! En denk dat ik na een week ook weer zou wensen voor een uitknop. Wens jullie veel sterkte toe!!! En laat de buren maar lekker kletsen, ze weten je huisdeur te vinden.....

Heb slecht nieuws voor jullie, dit kan wel even duren.

Andries doet dit echt al maanden, minstens 3 maanden. Wij zijn in de zomer heel vaak buiten gaan zitten, en Andries even 20 minuten laten gillen in de box, want het gaat je door merg en been.
As we speak ligt hij weer te gillen.
Gillen en grommen dat kan hij als de beste.

Oordopjes???

Marit ook als de beste vooral als we aan het winkelen zijn. altijd gekke gezichten van mensen. het grommen wordt nu wat minder wel rattelen.
Zo grappig allemaal.

Terug
Bovenaan