Gillen

Zijn jullie kindjes ook zo erg bezig met nieuwe geluiden maken. Stijn heeft sinds een paar dagen het gillen ontdekt...en dan echt kei hard! Fijn als de andere twee al in bed liggen! Ook bellen blazen met daarbij veel geluid is momenteel favoriet...vooral als meneer iets te lang op zijn fles moet wachten....
 
Jaaa, hier ook. Hij lig te kraaien wanneer hij in de box aan het gymen is. Gillen dat gebeurd ook weleens wanneer hij zijn zin niet krijgt (hij pakt namelijk echt alles vast wat in zijn buurt is).

 
Ja hoor, hier ook. Ik beleef allerlei nieuwe geluiden en die 2 hebben de grootste lol met elkaar. ;-)
Bellen blazen kunnen ze ook heel goed en alles verdwijnt in hun mond, denk dat ze tandjes krijgen.

Ze kunnen ook steeds harder gillen als ze op elkaar moeten wachten voor de fles. Dat is dan meer krijsen (vind ik minder leuk)

Liefs
 
haha leuk hé! het gillen doet ze hier nog niet, komt wel weet ik uit ervaring! het proesten en sputteren wel! ze kwijlt zich helemaal nat telkens omdat ze het continue doet, en als ze ongeduldig is dan ist helemaal erg! hier gaat ook al wel alles in de mond....
 
haha ja bellen blazen kan hij ook goed. En hij heeft pas iets nieuws ontdekt...hoesten. Hij houd iedereen voor de gek hij zit elke keer te hoesten en dan zo'n grote grijs...de grapjas:)
 
Ja, ook hier is lekker schel gillen aan de orde, soms grunge geluiden maar het is ook veel küche, en woefwoef momenteel... En maar schateren wanneer je haar napraat!

Hier is het eerste tandje door, en de tweede al te zien. (Vandaar soms de gefrustreerde grunge geluiden)
 
sow die is vroeg met tandjes!! hoe oud is ze nu? grappig hoor! ik verwacht ze nog lang niet, nog niks te zien en de jongens ook pas met 6 en 7 maanden..
 
Terug
Bovenaan